Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Glorie
exakt, reveal tex

nån här som är sugen?

quote:
hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt...

sprang UT från en... det innebär att man först gick IN i affären...

HUR MÅNGA PÅ SweTA HAR VARIT I EN PORRAFFÄR??? gissningsvis är du relativt ensam Glorie... så vem är pervers?

Old Post Dec-19-2002 23:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool

quote:
Originally posted by reveal
nån här som är sugen?

hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU)

quote:
sprang UT från en... det innebär att man först gick IN i affären...

HUR MÅNGA PÅ SweTA HAR VARIT I EN PORRAFFÄR??? gissningsvis är du relativt ensam Glorie... så vem är pervers?

lille reveal... ja kan lätt säga att ja INTE e ensam me att ha gått in i en porraffär...!!!! (ja blev lite inlurad faktiskt om ja ska vara ärlig.. för d såg inte ut som nån p-affär utifrån..)
ja tror lugnt du har varit i en tex.. eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte hehehhehe

men allvarligt...ja förstod att du skulle hugga på det med IN å UT ur en affär... haha.. klart ja gick IN i den men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-19-2002 23:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:

på att leka bläckfisk

quote:
lille reveal...

utstuderad mobbing... dock får ju detta mig osökt att komma på en ny topic

men vad trodde du att du skulle få se när du gick in då? kom inte med att "jag visste inte att det var en porraffär", det håller inte...

Old Post Dec-19-2002 23:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt...

haha det har ju inget med percvo att göra...eller asså de finns ju olika sorters men jag syftade mer på den sorten som kan misstolka det mesta å har en sån humor åt det lite sjukare hållet typ

å sen det där med porraffär...jag har faktiskt varit i en....jag å 2 killpolare blev ditlurade av våra 2 tjejpolare som var med som sa att det var en vanlig affär där dom skulle köpa byxor....jag förstår fan att du sprang ut glorie....ja menar jag blev fan rädd, å du va ju ändå i tyskland....där de finns sånna äckligt vidriga tyska porrgubbar

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-19-2002 23:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Smile Tongue

quote:
på att leka bläckfisk

man e väl inte så cool om man leker bläckfisk? hur gör man det förresten? du som vet?? hahahahhaha (oj oj bra jenny)

quote:

men vad trodde du att du skulle få se när du gick in då? kom inte med att "jag visste inte att det var en porraffär", det håller inte...

ok, men ja trodde inte det skulle vara som det var när ja kom in. trodde d skulle va mildare, men d var d inte

flåt om du känner dig mobbad.. inte meningen jue...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-19-2002 23:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

har aldrig varit i nån porraffär... rekommenderar ni det då? ni som vet hur det är?

Old Post Dec-19-2002 23:54 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

reveal: nej, dome läskiga....står massa gubbar å stirrar på en å grejjer så man blir skiträdd att dom ska hoppa på en å dra in en i nått läskigt litet bås osv.

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-19-2002 23:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

rekommenderas inte...

tsss, törs han inte svara på sina bläckfisklekar?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-19-2002 23:58  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet

hehe, denna är jag fortfarande väldigt nöjd med

Old Post Dec-20-2002 17:45 
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
quote:

lille reveal... ja kan lätt säga att ja INTE e ensam me att ha gått in i en porraffär...!!!! (ja blev lite inlurad faktiskt om ja ska vara ärlig.. för d såg inte ut som nån p-affär utifrån..)
ja tror lugnt du har varit i en tex.. eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte hehehhehe

men allvarligt...ja förstod att du skulle hugga på det med IN å UT ur en affär... haha.. klart ja gick IN i den men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute...

Var du tvungen att dra ett varv?

One of the few ones left

Old Post Dec-21-2002 01:06  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
quote:
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet

quote:
hehe, denna är jag fortfarande väldigt nöjd med

Det skulle jag oxå varit! Snygg räddning!

One of the few ones left

Old Post Dec-21-2002 01:08  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morsy
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

what?

Old Post Dec-21-2002 01:24  Morocco
Click Here to See the Profile for morsy Click here to Send morsy a Private Message Add morsy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 1 from DJ Cross live @ club eau 2000 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackdj digress - follow up [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:09.

Forum Rules: