מתי היא אמרה את זה בדיוק ?
הורדתי את זה כדי לתת לגבר עוד נסיון.. וגם את זה לא אהבתי
והחתימה הזאתי מפגרת
פעם ב- הוא מחליף שיר
בוא כבר 5 בבבבבבבבבב
___________________
Never again.
Dec-23-2002 12:53
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
מתי היא אמרה את זה בדיוק ?
הורדתי את זה כדי לתת לגבר עוד נסיון.. וגם את זה לא אהבתי
והחתימה הזאתי מפגרת
פעם ב- הוא מחליף שיר
בוא כבר 5 בבבבבבבבבב
עכשיו היא אומרת על
אט דה אנד
יאללה בוא
___________________
.
Dec-23-2002 12:59
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
אני חושב שהוא די טוב, הכי אהבתי את
One For You תאמת
במיוחד את ה
Altitude Mix
החדשים נחמדים פחות או יותר
Nothing בסדר, רק המיקס השני , הרגיל מעפן לאללה
קיצר, ממש לא מגיע לו להיות יוצר השנה לפי דעתי
אולי מייק, הייתה לו שנה די טובה
ואם מדברים על רמיקסרים , הייתי הולך על
S.H.O.K.K
בעיניים עצומות , שנה גדולה הייתה להם במבחינת רמיקסים
___________________
Dec-23-2002 13:23
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
לדעתי
M.I.K.E
ללא ספק יהיה היוצר של הששנהה היתה לו פשוט שנה בת זונההה אין סופני
___________________
Dec-23-2002 15:11
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
תאמת לא היו לי טראקים שלו בעבר וממש אהבתי את הטראקים האלווו
זה סגנון יפהה
Dec-23-2002 15:14
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
טוב רועי מה אתה מתנשא
לדעת הרבים.ףדי אתה לא אוהב אותו
יש מספיק שאוהבים אותו
מה יש לכם.......
תתחילו לאהוב את המוזיקה הזאת
זה בכלל לא נורא
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-23-2002 18:15
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
ממ בסדר אחי אני מסכים איתך בקטע שאנשים צריכים לשמוע מוזיקה יותר איכותית,אבל
James Holden Producer of the Year?!!!?!!?
אה? זה כבר קיצוני..
כי הוא ממש לא מתקרב לתואר..
תתחשב בעובדה מי עשה הרבה קטעים מצליחים השנה שתפס בהרבה מקומות..
אם אתה שואל אותי:
1.MIKE
2.Airwave
3.Armin
___________________
Dec-23-2002 19:45
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
זה לא קשור
אתה יותר מתחבר למוזיקה הזאת
ולא ממש למוזיקה הזאת
אז זה לא ממש נראה לך
אני מת על כל העבודות שלו
פשוט מדהים
וכן הרבה
prog heads
חושבים שהוא גדול
אבל לכל אדם יש טעם משלו
ואני אמרתי את שלי
אז תכבדו ותגידו תודה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-23-2002 19:49
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
לא הייתי לוקח את מייק למפיק השנה כי הוא הביא בנו יותר מדי דברים דומים... כנ"ל ארמין ובמקרה שלו דווקא ההפקה השנה בשפל מבחינתי, מלבד הרמיקס לריווה וסולאר סטון , ויט אנוד'ר דיי.
מתוך שלושת אלה אל-וי מנצח לדעתי כי הוא הפיק הרבה איכות השנה ויחסית במגוון סגנונות...
מפיק השנה שלי הוא קורסטן אבל זה לא חוכמה כי אני שפוט שלו
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא קשור
אתה יותר מתחבר למוזיקה הזאת
ולא ממש למוזיקה הזאת
אז זה לא ממש נראה לך
אני מת על כל העבודות שלו
פשוט מדהים
וכן הרבה
prog heads
חושבים שהוא גדול
אבל לכל אדם יש טעם משלו
ואני אמרתי את שלי
אז תכבדו ותגידו תודה
זה מאוד קשור!!
אתה לא יודע, אבל אני שומע את כל הסגנונות האפשריים
כי בכל סגנון יש דברים יפים..
בפרוגרסיב...?
למון 8 משתין עליו זה בדוק!!
..אתה מסוגל להגיד לי שזה סגנונות שונים בפרוגרסיב עצמו
___________________
Dec-23-2002 19:57
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
זה סגנון שונה!
כמו שיש סגנונות שונים בטראנס
ואחי כל אחד והטעם שלו
אתה כנראה לא נמשלך לפרוג טראנס,
למון 8 בדר"כ פרוג טראנס
חוץ מ
new york new york original mix
שזה פרוג האוס
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-23-2002 20:01
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה סגנון שונה!
כמו שיש סגנונות שונים בטראנס
ואחי כל אחד והטעם שלו
אתה כנראה לא נמשלך לפרוג טראנס,
למון 8 בדר"כ פרוג טראנס
חוץ מ
new york new york original mix
שזה פרוג האוס
הרשה לי לתקן אותך?
האלבום הכפול האחרון שלו
the inner sanctuary seassions
זה פרוגרסיב האוס טהור!
ארמין מנגן פרוגרסיב טראנס ומשלב טיפה סגנונות שונים...
גם אפליפטינג מדי פעם.
זה שאתה מבין אין לי וויכוח אבל על למון 8? זה פרוגרסיב האוס אחי..
ב-ד-ו-ק.