|
Na de aflevering van Rob Kamphues, heb ik uit nieuwsgierigheid de hele film even bekeken. En inderdaad ze gaan lomp om met die zwervers, maar ik had het idee dat die zwervers het zelf ook prachtig vonden om een beetje gek te lopen doen voor camera, vooral Rufus de stuntbum vond het maar wat mooi.
En ook al heet de film bumfight, de meeste knokpartijen waren volgens mij gewoon jongeren die fightclub aan het naspelen waren, ook al ging het er af en toe behoorlijk hard aan toe.
Ik keur het uitbuiten van zwervers absoluut niet goed en ik vind ook dat die mensen die dat wel doen aangepakt moeten worden, maar de ophef over die film vind ik wat overdreven.
|