Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Jusqu'a combien vous payez pour un vinyl?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Ya d'autres bons trucs bien rares qu'on chope comme ça sur les "marchés chinois"?

Old Post Dec-27-2002 11:01  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
No-s
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Moi j'ai chopé des vinyls bien rares style:

Human ressource - Dominator
Arman van Helden - Witch doctor
DJ P.C. - Insomniak
...

C'est plutôt retro techno, 1€ pour chaque ahahahah.

J'ai trouvé ça chez Cash converter et chez ??? (l'autre magasin d'occas). C'est clair qu'en France tu peux oublier car les particuliers non surement pas acheté de vinyls techno ou trance, mais chez nous on trouve encore de bon petit trucs, faut chercher quoi.

Young Parisians - U write the rules (Solar stone remix)
Midway - Inca
Hydra - Affinity
Scott Bond Vs Solarstone - Untitled
GTR-Mistral
The green martion – Wizardry
System F - Solstice

Old Post Dec-27-2002 11:30  Belgium
Click Here to See the Profile for No-s Click here to Send No-s a Private Message Add No-s to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Une fois, en camp de vacances, hé bah....

Pff n'importe quoi la dedans!

Une fois, en me baladant a Lille, je rentre dans un magasin d'occaz pépère...

et j'en ressort, 2 € en moins dans les poches...

Mais avec ca :

Chicane - Offshore
Mario Lopez - The Sound of nature...

Et vous combien pr votre vinyl le plus cher??

Moi ca devait être 15€ pr Gouryella - Gouryella (m'enfin bien rentabilisé depuis que Ferry et Tijs on posé leur papates et un stylo dessus)

Old Post Dec-22-2005 16:16  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

....

sinon 9 (voire 10 euros! ) à Paris... parce que c'est de l'import...

Old Post Dec-22-2005 16:51  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
sinon 9 (voire 10 euros! ) à Paris... parce que c'est de l'import...

pff c du vol a Lille, deja ils ont vraiment rien (des ASOT et des As The Rush Comes qui reapparaissent dans les rayons news) et c'est 12€ la plaque...

je serais pas poli que je leur mettrai mes co**lles dans leur gorge tiens

......désolé....

Old Post Dec-22-2005 16:54  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

50€ pour Prodigy - Smack My Bitch Up (Slacker Remix)

Old Post Dec-22-2005 19:42  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Si tu vas , tu es raide quand tu sors

C'est encore abordable niveau prix mais la quantité de plaque trance qu'il y a là-bas, c'est assez impressionnant!

Je parle non seulement d'Armada, Black-Hole, Tsunami mais aussi de choses un plus rare comme du Trance Revolution Recordings, A Trance Communication Release, Platipus, Darey Products,..

Old Post Dec-22-2005 20:03  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Yep, c'est le magasin où je me fournis toutes les semaines, c'est à 40km de chez moi, mais à peu près sur la route pour aller au boulot

Gery et Gert sont très très sympas et ils envoient les colis par poste aussi.

Old Post Dec-22-2005 22:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ouais c'est Fred Nova qui m'a conseillé ce shop.

37 euros sur place + une commande de 120 euros expédiée par la poste

Une vraie pompe à fric ce magasin. Ca faisait très longtemps que je n'avais plus dépensé autant en disques.

Old Post Dec-22-2005 22:37  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

26$ pour insigma - open our eyes acheté à un ricain.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-23-2005 08:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

En parlant de RMB - Love is an ocean

j'ai celui la : http://www.discogs.com/release/22321

Et plein d'autre oldies issues du stock que j'ai acheté à Trancer 303 meme si y en a un tas que je ne vendrais pas (style les Bonzai ou des trucs plus perso : Maxx - Get Away (souvenir : 1er cd single que j'ai eu !), Robert Miles - Children et d'autres machins !

le RMB j'ai écouté mais j'ai rien trouvé d'extra peut etre pas le bon remix le réécouterai sinon le venderai

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-23-2005 08:23  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Kartman
En parlant de RMB - Love is an ocean

j'ai celui la : http://www.discogs.com/release/22321

Et plein d'autre oldies issues du stock que j'ai acheté à Trancer 303 meme si y en a un tas que je ne vendrais pas (style les Bonzai ou des trucs plus perso : Maxx - Get Away (souvenir : 1er cd single que j'ai eu !), Robert Miles - Children et d'autres machins !

le RMB j'ai écouté mais j'ai rien trouvé d'extra peut etre pas le bon remix le réécouterai sinon le venderai

j'attendais avec impatience que tu postes ça

C'est enfait celui la que tu as :

http://www.discogs.com/release/303209

Old Post Dec-23-2005 08:26  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Jusqu'a combien vous payez pour un vinyl?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardy Heller vs. Inkfish - Feelings (Original Mix) [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUmek - "Brotax" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:33.

Forum Rules: