|
|
|
|
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jan-02-2003 12:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
LMAO!!
hehehehe, had ik deze draad toch finaal over de kop gezien he
maar goed ook anders had ik jullie voor de kerst al kunnen vertellen dat de hoofdprijs in een dorpie verderop gevallen was
18,9 miljoen in dat kleine K*TGEHUCHT 3 km verderop (kon vanuit onze tuin de show ongeveer horen)
was wel stom eigenlijk, want in eerste instantie verwachte iedereen in dat dorp een graantje mee te kunnen pikken, maar uiteindelijk bleek dus 2/3de van het dorp naast de pot te pissen (er zijn 3 postcodewijken in Daarle).
heb nog wel ff gekeken, mn paps en mams steeds: o da's die en die, gevolgd door: gedverdemme, die gun ik ut nou TOTAAL niet of 'da vink nou mooi veur die luu' (dat vindt ik nou mooi voor die mensen).
was wel grappig om al dat overbekende dialect es op de buis voorbij te horen komen
ook stom: die presentator (naam ontschiet me ff atm), 1x zei ie daalre i.p.v. daarle en dat ligt volgens hem in de achterhoek (terwijl ut toch echt twente is) en even later waren het dan wel weer tukkers .
ook mooi:
vraag: 'wat ga je d'r mee doen?'
antw: nou, ik moet nog een nieuwe spijkerbroek hebben dus dit komt wel goed uit (manneke won 1.2 miljoen pleuro)
en 1 gezin... 6 miljoen pleurootjes mee naar huis oh man nie voor te stellen als je dan savonds thuiskomt...
oja, ik had zelf geen lot, dus de jaloezie valt mee 
|
Jan-02-2003 13:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:38.
Forum Rules: