|
| quote: | Originally posted by raoel
nou, dan ik ook maar:
erg vrolijke kerst toegewenst, da je je eigen nog dikker vreet dan je al bent en een geweldig nieuwjaar!!!!
En mensen, niet te zat heh |
waar zie jij de nederlandse bevolking voor aan joh
HAPPY KERSTMIX IEDER1!
___________________
blaat en nu stampen
|