|
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אההה אני זוכר הלכתי למסיבה של אינפקטד
שרק ארז היה
ובנתיים הייתה מסיבה פי מאה יותר טובה
עם כל מי שציינת ועוד
אההההההה פסיייייסקסססס |
מניוק קטן!!!
אני הייתי בהופעה של אינפקטד מיזמן
גם דרור היה בלייב אקט
___________________
|