|
| quote: | Originally posted by mindshooter
jag brukar lägga mig på 500-600 i bredd...sen går sidan neråt...det är juh som sagt vanligast....viktigast är juh att man inte behöver scrolla åt flera håll hehe...då får man "0" perspektiv på sidan.
Apropå mitt websidegrejs i skolan, låt oss säga att min deadline va typ dan därpå och jag fick koda i notepad 
Fick MvG så det var inga problem. Nivån på arbeterna va typ i Paintbrush, ville bara ha mitt betyg på papper sen skeeeet ja i resten.
Gillar dinna grejer starkt dBl, din mix.txt e precis vad jag pratade om att blanda 1000 bilder till en cool röra 
Vad använder ni för program? Jag känner att jag borde utveckla mig lite utanför PS....3d studio max, är det ett bra prog att komplitera med eller? |
dan därpå???
skum lärare.. eller var dett her mindshooter som var lite lat och började dan innan?? 
man tackar... jo, jag tänkte på det du sa.. var därför jag la med den.. den e inte klar ännu, men ändå...
vad använder ni.. vad e det för fråga.. finns det nått annat program än photoshop??? 
jag har 3d studio max5.. måste dock hitta en crack till det snart.. e dock inte speciellt intresserad av 3d... visserligen var 3D CAD jäkligt skojigt när jag höll på med det.. designade lite egna möbler och skit med det... fast det var ett bra tag sen..