יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03
מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.
טיסה נעימה
___________________
Dec-30-2002 12:21
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by §chop¥
יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03
מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.
טיסה נעימה
בדוגרי יש מצב!!:]
אני מתגייס ב
28/7
___________________
Dec-30-2002 12:54
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by §chop¥
יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03
מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.
טיסה נעימה
וואלה נתחיל לתכנן ונראה אם יש מצב...
___________________
.
Dec-30-2002 13:04
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
יאללה רועי הולכים ביחד
?
___________________
Dec-30-2002 13:16
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sniper
יאללה רועי הולכים ביחד
?
ושבשניה האחרונה תגיד לי אוי אני לא יכול לבוא...
ואז תהיה שם ולא תגיד לי?
___________________
.
Dec-30-2002 13:22
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ושבשניה האחרונה תגיד לי אוי אני לא יכול לבוא...
ואז תהיה שם ולא תגיד לי?
לך זדיין!:]
אם ניסגור אל כרטיסים וניראה איך יתפתח המצב
אני שם תלוי גם בח'ברה שלי
___________________
Dec-30-2002 13:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sniper
לך זדיין!:]
אם ניסגור אל כרטיסים וניראה איך יתפתח המצב
אני שם תלוי גם בח'ברה שלי
אם אתה רציני ורוצה אז מה הקטע בלהביא את החברים שלך?
נארגן מפה קבוצה ונסע...
___________________
.
Dec-30-2002 13:36
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי
שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה
כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו
:\\
ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף
___________________
Dec-30-2002 15:53
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sniper
מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי
שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה
כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו
:\\
ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף
דיברנו על זה שמיד אחרי הלימודים חול
עלה אמסטרדם ועלה לונדון גם
אבל לונדון אני פחות מעדיף...
יש מצב בשבילי
אם לא נארגן משלחת...
אפשר להתארגן ולישון אצל טראנס אדיקטים הולנדים