Originally posted by oDrori
נו מה אתה חושב, מורן לא שם פוסט כבר יום וחצי, הוא בטח עדיין עייף מהלילה עם מירי... מתעורר כרגע
חחחחחחחחחחח
ראיתי אותו אתמול באווזי
___________________
.
Dec-28-2002 22:31
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
טוב כרגע חזרתי מהטיאלוי
המסיבה הייתה היום לא אתמול ...
אתמול היינו בחממה והיה על הפנים בכניסה ולא היה לנו גם
את ההוא ססידר לנו כניסה בהנחה ושתייה חינם אז לא נכנסנו בסוף
והלכנו לאווזי ואז ישבנו אצל אחד בביית ...
רועי - איזה צחוקים שבדיוק ראיתי אותך !
קיצר - היום היינו אמורים סתם לצאת לקופי-טריי
אבל נסענו לתל-אביב ובלי לתכנן הלכנו בסוף
בכל זאת לטיאלוי ...
קצת דפקתי את החברים שלי כי בסוף רק לי השיגו וי.אי.פי
והם שילמו 70 שקל אבל עדיין סידרו לכולנו להיכנס לאזור האחמ"ים ...
מירי בודהנה בדיוק הלכה שבאנו וראיתי חוץ ממנה את בר
רפאלי שם - כולה ישבה שם עם איזה חברה ושתתה קולה בצד
ואחרי שלוש'תרבע שעה הלכה הבייתה !
הבת זונה קיבלה על זה 500 דולר ...
עדיף כבר להקיא עלייה בזברה כמו בימים הטובים ...
בכל אופן היה לא משהוא
בהתחלה עלה רועי פלינר ושם הרבה פרוגרסיב - ולא מהסוג הטוב
ואז עלה עופר ניסים ההומו הזה ... והוא המשיך עם פרוגרסיב
קצת יותר ברמה ...
בסך הכל היה נחמד - לא יותר מדי ... לא שווה 70 שקל אבל
בהחלט את ה-30 ששילמתי
והיה שתייה חינם עד 12 וחצי...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-29-2002 01:26
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אההה מורן לא יפה......
הבטחת להם לפני?
ובקשר לבר פחחחחחחחחח
זונה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-29-2002 05:13
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לך יא זבל
מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר
ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד?
לא בסדר
___________________
.
Dec-29-2002 14:21
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך יא זבל
מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר
ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד?
לא בסדר
יא קקה - לא היינו אמורים ללכת בכלל ...
לא התקשרתי כי ישבנו כולם אצל אחד מאיתנו ואז
פשוט אמרנו נצא לפאב בת"א
ומשם הענינים התגלגלו ...
לא היה מתוכנן אחי ובגלל זה כבר חילקו את הוי.אי.פי
שסידרתי לכולם ורק לי שמרו
יענו כי הגענו מאוחר ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-29-2002 17:08
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לא משנה עזוב
אמרתי לך שאם היית מודיע לי מוקדם היית בא
אם היית מתקשר אומר לי רד לא היה מצב