Originally posted by Little Theseus
Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten
Heb ik niet zulke goede herinneringen aan (behalve de serveersters, woei!)
Krijgen we dat gezeur over die spareribs weer... was niks mis mee man !
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...
AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat
owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-28-2002 14:21
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!
___________________
Ga eens dood!
Dec-28-2002 15:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by magrec
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...
AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat
owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel
Ik kom deze keer met de trein i think.
Als menesen nog een slaapplaats ofzo voor erna zoeken: Enschede is een 45 minuten verderop, en er is bij ons plaats zat.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-28-2002 16:38
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
quote:
Originally posted by franzelare
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!
ps. snug: eten = strak plan, ben dabaaai
Dec-28-2002 18:09
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-28-2002 19:22
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.
kan/mag niet? leg eens uiT?
en den dat je met je complete partyreports+foto's wel bewezen hebt hoor
Dec-28-2002 19:57
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
Hey Snuggle, kunnen jullie dan niet allebei gewoon je camera meenemen? Is toch niets mis mee? Enne, Frans kon de eerste keer ook niet op de gastenlijst hoor
Geen ruzie maken he?
Vind het wel jammer dat ik nooit meekan om lekker ff gezellig te eten.
Moet ik toch eens wat op gaan verzinnen. Een splitter, een beamer, een transporter...zoiets?
Dec-28-2002 20:00
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
mogen de jassenboysweer de jassen doen dan?
Dec-28-2002 20:05
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik ga me jas niet weer bij die sjinees achter laten straks krijg ik hem weer pas om 10uur s'ochtens terug
als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!
___________________
Ga eens dood!
Dec-28-2002 20:22
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by franzelare
als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!
Dan moeten ze wel naar Enschede komen, want ik Deventer kan ik zo nie gaan koken, omdat mijn huis in Enschede woont
Maar koken is wel een idee, maar waar? En wat krijgen wij daarvoor terug? Gaan zij dan de volgende keer koken voor ons???
___________________
"Life is all about choices & respect"