|
| quote: | Originally posted by total woot
heb m net gedowned, Heerlijk!!! past zeker ik de q-style!
lekkere platenkeus, en goed gemixed!!
thnx 4 da mix 
WooT |
Q-style???
Hoe raad je het zo?? whehehe
Luna heeft me gevraagd om deze mix te maken voor de talentroom op Qlubtempo! 
En tof dat je hem goed vind! 
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|