Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Min lilla film från Lucia Kryssningen...
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001

damn... måste fixa lite ledigt diskutrymme, vill verkligen se den här.... Hur stor är filen?

Old Post Dec-29-2002 13:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs
damn... måste fixa lite ledigt diskutrymme, vill verkligen se den här.... Hur stor är filen?

SVCD-versionen är 121 meg
VCD-versionen är 74 meg
WMV-versionen är 21 meg

Old Post Dec-29-2002 14:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by King of Clubs

det behöver jag också. Jag drar ner filmen på den nya datorn imorrn ist.

Old Post Dec-29-2002 15:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by reveal
SVCD-versionen är 121 meg
VCD-versionen är 74 meg
WMV-versionen är 21 meg

Då ska det funka nu..

Nyx, I feel your pain. Jag har konstant ca 150 - 400 meg ledigt av 70 gig. Datorn slöar till rejält av det.

Old Post Dec-29-2002 15:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
FETT Steve...

Grym video, ser fram emot den längre versionen!!

Kan säga att det ryckte bra i benen under tiden jag kollade...

Old Post Dec-29-2002 16:17  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

såg ut som att ni hade kul... bra video.

Old Post Dec-29-2002 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Argh! Sluta plåga mig!
Ju fler foton/filmer jag ser och ju fler jag hör som pratar om det här, ju mer ångrar jag att jag inte följde med själv. Ska verkligen försöka komma med på nästa!!

Old Post Dec-29-2002 18:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

hur gör man??????
*sämst med datorer*

Old Post Dec-30-2002 01:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

har du nåt ftp-program installerat?

Old Post Dec-30-2002 02:00 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan skönt med all credd man fått Det värmer...
Satt ju en bra stund å pilla me skiten.... man kan ju alltid va petig å hitta fel men det får va som de e...

Funderade lite på vad David skulle säga om att jag hade med han när han var as dyng... jag var ju iof lika full (nästan) när jag filmade han.
Men även han gav credd till videon
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=342

Gaby: Jag sitter visserligen i Malmö nu men har med mig min lap-top så vill du kan jag skicka över videon via ICQ... är säker på att det finns andra som ställer upp på desamma...

.../ Steve

Old Post Dec-30-2002 13:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Steve:- Sitter här nu med sipowitz vid min sida.... han ska fåp bli den första att se hela Lucia filmen direkt från kameran

sipowitz:- sitter här med steve vid min sida... jag ska få bli den
första att se hela lucia filmen direkt från kameran.
HA, världspremiär!

Old Post Dec-30-2002 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Steve:- Sitter här nu med sipowitz vid min sida.... han ska fåp bli den första att se hela Lucia filmen direkt från kameran

sipowitz:- sitter här med steve vid min sida... jag ska få bli den
första att se hela lucia filmen direkt från kameran.
HA, världspremiär!

vågar man fråga vad ni gör tillsammans?

Old Post Dec-30-2002 16:30 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Min lilla film från Lucia Kryssningen...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this tune played by Katana@TE2006. EASY ONE GUYS! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPryda - "Europa" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:46.

Forum Rules: