Registered: Apr 2002
Zoow eerst effe slapen tot een uur of 1400 daarna goed eten en dan richting wat vrienden om ons lichaam bekend te maken met wat leuke dingen om vervolgens de laatste trein uit rotterdam te nemen naar amsterdam AWAKENINGS!!!! maar eerst nog effe naar wallen
Dec-31-2002 00:15
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen dan ff internetten, wat oliebollen eten en smiddags om 17 uur ben ik in Amsterdam om met Theesuas+NEw Wave+THC+broer ons Oud en Nieuw diner te nuttigen Rond 19.45 pakken we de laatste trein richting HMH en dan gaan we feesten!!!! QONTACT HERE WE COMEEEEE (and cum)
Dec-31-2002 00:28
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Optimus
smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen
whahaha lekker op tijd tinnie
Iedereen de beste wensen dan ook maar he
Ik ben zo rond 23:00 in the Q en na afloop weet ik niet wat ik gedaan heb
Dec-31-2002 09:18
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Optimus
smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen
Gelukkig nieuwjaar alvast voor het voltallige "Dutch TA Forum"!
Ik heb geen spectaculaire plannen, Sander wel, die rat zit momenteel met z'n vriendin in New York en gaat vanavond feesten op Times Square in "World" waar Tiesto zijn opwachting maakt..... Als ie de digitale camera naar binnen krijgt kunnen jullie binnenkort dus exclusieve pics verwachten van die avond....
Sido
Dec-31-2002 11:25
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
De slet!
Ik wens ook iedereen een heeeeel gelukkig 2003!!!! ook sander dus
Vanavond ga ik lekker thuis zitten met m'n vrienden, beetje plaatjes draaien, beetje tv kijken en het naar ons zin hebben
GreetZ, DC
Dec-31-2002 12:05
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Iedereen van TA een gelukkig 2003!
Allemaal rustig aan met de drank vanavond en voorzichtig zijn met vuurwerk afsteken....
Chris
Dec-31-2002 12:28
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
magoed, die avond moeten we maar snel vergeten, na twaalven, daar gaat ut om!!
heb er wel zin in kolkie, hoewel ik nog niet helemaal hersteld ben van de griep , dat wordt dus geen drank, maar ROOSVICEE...
Alles TA'S alvast een tof 2003 gewenst!
GreetZ RubDub
Dec-31-2002 12:55
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik weet waar je 't over hebt ja, ben zelf nooit geweest hoor Je bedoelt toch die ene in Capelle (of in de buurt daarvan). Is het niet de Schenkelhal?
Nah ik heb van die verhalen gehoord...