|
okay, mijn reportje
6 uur, eerst ff eten (oliebollen)
toen ff plaatje gemixt onder het genot van een smirnoff etc.
uurtje of 10 gingen we naar een vriend vamme ff het jaar uitzitten. en die had ook al gezorgd voor genoeg drank. Hoppa
12 uur eindelijk 2003, al behoorlijk wat alcohol op. Toen nog een astronaut inme hand laten ontploffen, maja 
Toen weer naar binnen want het was veelstekoud. Nog wat breezers en oliebollen gehad. toen was het al weer half 4, wij naar het plaatselijke feest. En wat voor bier hadden ze daar? PRINS HENDRIK BIER, kepdat een keertje gahd en ongelooflijk misselijk geweest, maja ut moest tog maar.
enne uurtje of 7 weer terug naar huis, toen nog ff plaatje gemixt, ging uiteraard fat goed.
En toen uurtje half 9 geslapen.
gister kon ik me bed niet uitkomen zo moe was ik, kep ene vorm van pfeifer, ik mocht eigenlijk geen eens drank etc. Enja gister was een beste day /off 
nu benk nog steeds kut
groeten
___________________
I hate the global warming hoax
|