Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur var Fokused ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Hur var Fokused ?

Vet inte , kom inte in. :/

Old Post Jan-05-2003 15:26  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by robstar
Vet inte , kom inte in. :/

Varför då? Det var väl 18???

Old Post Jan-05-2003 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

quote:
Originally posted by King of Clubs
Varför då? Det var väl 18???

Stämmer bra de.
Men de spelade tydligen ingen roll...

"Sorry grabz , men det är 20!"

Blev rätt så lack...specielt när man hörde ett par torskar i kön stå å säga saker som: "Va ere för musik, ere Rejv å techno eller?"

Old Post Jan-05-2003 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Jobbigt... På nyårsafton och allt.... Men, men livet går vidare.

Den värsta nobb jag nånsin fått av en dörrvakt var på Fashing, som jag då redan varit på några gånger.
Stod i februari och väntade två timmar mitt i natten. jag var 18, mina två polare 19. När jag kommit fram till dörrvakterna fick dom tillåtelse att komma in, medan jag fick komentaren: "Väx, fort!"

Old Post Jan-05-2003 16:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jobbigt... På nyårsafton och allt.... Men, men livet går vidare.

Den värsta nobb jag nånsin fått av en dörrvakt var på Fashing, som jag då redan varit på några gånger.
Stod i februari och väntade två timmar mitt i natten. jag var 18, mina två polare 19. När jag kommit fram till dörrvakterna fick dom tillåtelse att komma in, medan jag fick komentaren: "Väx, fort!"

HrHr! Vet hur de måste kännts!
Jobbigt med åldersgränser. :/

Old Post Jan-05-2003 16:48  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

Rasta

quote:
Originally posted by Glorie
lonne kan d ha vart

red hot chilli poppers - by the way (remix)

sök på den på hubben så hittar du den

å nej, det e inte felstavat.

Ah shit, tänk att dra i sig chili poppers. Jävlar vad det skulle bränna i skallen, jag som tycker det bränner nåt jävligt med vanliga poppers,

Kul drog det där..poppers,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jan-05-2003 16:51  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Ah shit, tänk att dra i sig chili poppers. Jävlar vad det skulle bränna i skallen, jag som tycker det bränner nåt jävligt med vanliga poppers,

Kul drog det där..poppers,

Jag hatar poppers!...får sån jävla huvudvärk, påminner om att sniffa bensin lr hårsray on ngn annan här inne har dom erfarenheterna sedan högstadiet...hehe.

Old Post Jan-05-2003 16:57  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Hehe, e:ad så funkar poppers ganska bra. Man kommer liksom tillbaks till peaken i några minuter, ganska schysst,

Sen blir man helt störd i någon minut av syrebristen, helt vild och galen,

---
DanceSafe

Old Post Jan-05-2003 16:58  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Va e Poppers? Aldrig hört talas om de frut...

Old Post Jan-05-2003 17:28  Sweden
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by robstar
Va e Poppers? Aldrig hört talas om de frut...

Poppers är som ngn form av lösningsmedel man sniffar, andas in från flaskan det kommer i. Effekt: huvudvärk, mindre hallisar i form av färger som ändrar sig och det kan flacka lite för ögonen. Inget att rekommendera.

Old Post Jan-05-2003 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

quote:
Originally posted by lonne
Poppers är som ngn form av lösningsmedel man sniffar, andas in från flaskan det kommer i. Effekt: huvudvärk, mindre hallisar i form av färger som ändrar sig och det kan flacka lite för ögonen. Inget att rekommendera.

Bah, bullshit. Poppers e askul. Men men, det är väl som med det mesta, en del tycker om det en del inte,

Fast Lonne e bara klen,

---
DanceSafe

Old Post Jan-05-2003 17:38  Europe
Virus
yes

Inget jag provat, men Poppers är stort i gaykretsar.

Old Post Jan-05-2003 17:38  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur var Fokused ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid please [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiley & Durrant - "Candesco" (Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:45.

Forum Rules: