|
אוף !!
זה עוד אחד מאותם שירים שגורמים לי להרגיש מפגר
שכולם מזה מתלהבים מהם, ואני לא רואה מה כל כך מיוחד,
כשיש פוווווול טראקים טובים יותר שיצאו בזמן האחרון
(וכן אני שומע הרבה טראנס, יותר מפסיכודאלי אם מישהו חושב שאני איזה סטלן)
זה כמו שלא אהבתי יותר מדי את
4 string - into the night
rank1 - airwave (!! !!)
....
!!
וגם rollerball-albinoni
אני מת על ההפקה שלו, בדיוק האפליפטינג המסובך ה"מלא" הזה שאני כל כך אוהב
אבל סך הכל זה סתם נשמע כמו איזה שיר של מוצרט שהוסיפו לו רקע עכשוי,
המנגינה שמה לא נראית לי ממש מתאימה לטראנס
Ligaya
זה כבר דוגמא אחרת, אותו סגנון, הרבה יותר טוב.
שאלה:
האם אני מפגר?

___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|