|
|
|
|
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Een DJ is inderdaad een entertainer ja, hij wordt ingehuurd (en dik betaald) om mensen een mooie avond te geven. Daar heeft iedere DJ wel weer een manier voor, de een zet een brute set neer, de ander speelt met het publiek. Persoonlijk heb ik het niet zo op horkjes die een beetje achter de draaitafels staan, stokstijf en in gedachte hebben YES IK BEN DE MASTER EN IK KRIJG HIERVOOR DIK BETAALD DANKZIJ JULLIE. Een goede DJ draait niet alleen lekkere muziek, maar laat ook zien dat hij de input van het publiek waardeerd en zich erop aanpast. Als het publiek zijn muziek ruk vind moettie daar rekening mee houden, en niet als een sukkel door blijven draaien. Dit is gewoon mijn visie.. en als jij dat anders vind zijn we even goede vrienden gewoon lieve Rizzie Maar interactiviteit en tracklist gaan bij mij boven de naam die hij/zij heeft.
Verder dat het publiek de DJ verafgod is niet ter sprake in deze thread, want dit is een ideale situatie, remember? Ik walg er zelf ook van, helaas betrap ik me zelf er ook op om toch wanneer er een grote naam draait toch even proberen naar voren te komen om te kijken wie hij nu echt is. Dit heeft niet met het verafgoden te maken, maar meer interesse in de persoon achter de naam. Dan wil ik zien met eigen ogen hoe hij alles brengt. Ter verbreeding van mijn totaalbeeld van de DJ zeg maar. Ik vind het mooi om te zien allemaal, het blijft bij mij niet alleen bij het horen, maar zien en voelen is net zo belangrijk...
Oke, flame me maar...
Jan-04-2003 22:31
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
[edit] ik irriteer me mateloos aan mensen die elke keer na een set zeggen 'je staat zo leuk te dansen' of 'cool hoor, een vrouw achter de decks' of die echt meteen na een set als eerste bij je willen zijn van 'ik ken de dj'. BAH BAH EN NOG EENS BAH. Want WAAR gaat het nou eigenlijk allemaal om? Wat mij betreft in eerste instantie om muziek, niet om vertier. Daarom zul je mij ook niet bij TE of Senstation zien. Omdat het daar bijna alleen nog maar om vertier gaat. Zonder spektakel geen feest lijkt wel. Jammer... ik ga voor feesten met publiek wat het om de avond, de muziek, te doen is, en niet om welke dj er draait, en wat voor spetterende lichtshows er wel niet zijn[/edit] |
kunnen sommige mensen toch nix aan doen dat ze een stijve tokus krijgen van een stel moddervette lasers?? ... oja, de volgende nexus zal ik je NIET aanspreken dan , want dan 'ken' ik jou en dan ben ik niet meer cool 
ikzelf... tsja... euhm..
/denkt eens even na
meestal heb ik hier een hele mooie visie over en zo, maar vanavond verveel ik me wel ZO, dat ik ff zonder inspiratie zit 
Last edited by kolkiewolkie on Jan-04-2003 at 22:56
|
|
Jan-04-2003 22:50
|
|
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Jan-04-2003 23:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:19.
Forum Rules: