|
keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..
btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie )
al ferox
de enige echt andere set tussen de andere deelnemers, toen ik je vorig jaar op innecity hoorde praten over "vuile" techno/electro (zo beschreef jij af en toe terence fixmer) wist ik nie echt wat ik er over meost denken.. nou shitt.. deze mix heeft een aantal tracks, vuiligheid : woeii.. je had de meeste tracks in je set gestopt, maar het mixen ging nog lang niet altijd goed, daar ging het dan ook mis.. wel lekkere opbouw (en pony derin, altijd een plus bij mij  )
basd
mix met niet veel tracks, je liet bijna altijd de nummers helemaal afdraaien (niet dat dat slecht is). mixen is nog nie echt goed maar je bent nog maar kort bezig dus dat was misschien ook wel te verwachten.. tracklist is lekker (aantal juweeltjes der tussen) toch miste ik een beetje de feel in je set
bazz
ben file kwijt, was een van de eerdere die ik deed weet nie meer uit mijn hoofd hoe dat ook al weer zat (vraag maar aan m_peror en magrec, sorrie)
blightly
onze toekomstige vocal trance master je begint erg goed met mixen maar dat gaat juist achteruit naar mate de mix vorderd (in tegenstelling tot meeste anderen) en op het einde heb je wel van mij trainwreck of the awards verdient (mesh > underworld) wat beetje jammer is want de rest van de mix bevat misschien af en toe wel wat foutjes maar was zeker niet slecht.. keep it up
freezel
lekkere tracklist, en goed opgebouwd maar miste bij mij de feel ook moet je proberen iets meer verschillende mixtechnieken erop los te laten want voor mijn gevoel gebruikte je meestal dezelfde soort techniek door de set heen (wat wel best goed ging btw )
jerome
mixen was best wel redelijk (tot goed) en de tracklist was lekker alleen miste ik een beetje feel in de setjes.. maar dat moet goed komen, je was iig goed bezig! 
markos
zoals magrec al zei het word soms een beetje te "eentonig" of zo komt het een beetje over.. in begin beetje moeite met mixen maar word op het einde steeds beter.. veel onbekende plaatjes (voor mij) die niet genoeg variatie hadden imo..
thesaus
een erg lekkere tracklist (lekkere oudjes ) maar het mixen was zoals je zelf al zei niet best.. dus daar zou je aan meoten werken 
dit is mijn oordeel en daar zou moet je het mee doen.. 

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|