Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > And the winner is..........
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..

btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie )

al ferox

de enige echt andere set tussen de andere deelnemers, toen ik je vorig jaar op innecity hoorde praten over "vuile" techno/electro (zo beschreef jij af en toe terence fixmer) wist ik nie echt wat ik er over meost denken.. nou shitt.. deze mix heeft een aantal tracks, vuiligheid : woeii.. je had de meeste tracks in je set gestopt, maar het mixen ging nog lang niet altijd goed, daar ging het dan ook mis.. wel lekkere opbouw (en pony derin, altijd een plus bij mij )

basd

mix met niet veel tracks, je liet bijna altijd de nummers helemaal afdraaien (niet dat dat slecht is). mixen is nog nie echt goed maar je bent nog maar kort bezig dus dat was misschien ook wel te verwachten.. tracklist is lekker (aantal juweeltjes der tussen) toch miste ik een beetje de feel in je set

bazz

ben file kwijt, was een van de eerdere die ik deed weet nie meer uit mijn hoofd hoe dat ook al weer zat (vraag maar aan m_peror en magrec, sorrie)

blightly

onze toekomstige vocal trance master je begint erg goed met mixen maar dat gaat juist achteruit naar mate de mix vorderd (in tegenstelling tot meeste anderen) en op het einde heb je wel van mij trainwreck of the awards verdient (mesh > underworld) wat beetje jammer is want de rest van de mix bevat misschien af en toe wel wat foutjes maar was zeker niet slecht.. keep it up

freezel

lekkere tracklist, en goed opgebouwd maar miste bij mij de feel ook moet je proberen iets meer verschillende mixtechnieken erop los te laten want voor mijn gevoel gebruikte je meestal dezelfde soort techniek door de set heen (wat wel best goed ging btw )

jerome

mixen was best wel redelijk (tot goed) en de tracklist was lekker alleen miste ik een beetje feel in de setjes.. maar dat moet goed komen, je was iig goed bezig!

markos

zoals magrec al zei het word soms een beetje te "eentonig" of zo komt het een beetje over.. in begin beetje moeite met mixen maar word op het einde steeds beter.. veel onbekende plaatjes (voor mij) die niet genoeg variatie hadden imo..

thesaus

een erg lekkere tracklist (lekkere oudjes ) maar het mixen was zoals je zelf al zei niet best.. dus daar zou je aan meoten werken

dit is mijn oordeel en daar zou moet je het mee doen..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-04-2003 18:14  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Sorry ik kan niet alle mixen meer voor de geest halen (meeste staan niet meer op mijn pc)

Old Post Jan-04-2003 18:29  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by TimeportE
keej nu mijn (kortere) beoordelingen over de andere sets (in willekeurige volgorde..

btw heb het een aantal keer over "feel" in een set.. weet nie hoe ik het anders moet zeggen of hoe ik dit beoordeel (sorrie )

.......

jerone

mixen was best wel redelijk (tot goed) en de tracklist was lekker alleen miste ik een beetje feel in de setjes.. maar dat moet goed komen, je was iig goed bezig!

Maakt niet uit, ik heb er wel een idee bij wat je met feel bedoeld.
De feel die ik bij die set had was ook niet echt heel positief
Ik zei van de week nog tegen eitje (DJ Bax) Dat ik niet zo'n goede mix had gemaakt.

Ik had ook gewoon m'n eigen stijl moeten draaien, dan was het wel goed gekomen met de feel..

Old Post Jan-04-2003 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:

freezel

lekkere tracklist, en goed opgebouwd maar miste bij mij de feel ook moet je proberen iets meer verschillende mixtechnieken erop los te laten want voor mijn gevoel gebruikte je meestal dezelfde soort techniek door de set heen (wat wel best goed ging btw )

Met mixtechnieken ben ik met je eens. Ik probeerde het "op zeker" met overgangen net als op (computer) gemixte cd's.

Met de volgende competitie, zal ik zeker andere overgangen ertussen door gooien, waardoor het qua feeling een andere mix wordt. Op deze manier is het ook meer "real life"

Old Post Jan-04-2003 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

bazz

ben file kwijt, was een van de eerdere die ik deed weet nie meer uit mijn hoofd hoe dat ook al weer zat (vraag maar aan m_peror en magrec, sorrie)

slet
wil eigenlijk wel ff een oordeel van m_peror en magrec, ben zeer benieuwd wat jullie van mijn skills vinden, want buiten dancetrend heeft niemand met een beetje verstand van trance mij ooit horen mixen

Gefeliciteerd Bax!!!

Old Post Jan-04-2003 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

je moet altijd je eigen ding doen!
mensen voelen dat, je kunt dus beter je eigen ding doen voor mensen die van iets anders houden, dan dat doen waar je eigenlijk geen zin in hebt alleen maar omdat de mensen daar van houden...

Ik heb wel eens op een feest gedraaid, waarvan ik wist dat het publiek trance minded was. Ik dus veel blije trance meenemen. Maar daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in. Na een tijdje toch meer gedraaid waar ik zelf zin in had (dieper). En ja hoor, de 'vibe' kwam er toen vanzelf.

Old Post Jan-04-2003 19:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Zijn er ook tracklisten?

Old Post Jan-04-2003 19:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz
je moet altijd je eigen ding doen!
mensen voelen dat, je kunt dus beter je eigen ding doen voor mensen die van iets anders houden, dan dat doen waar je eigenlijk geen zin in hebt alleen maar omdat de mensen daar van houden...

Ik heb wel eens op een feest gedraaid, waarvan ik wist dat het publiek trance minded was. Ik dus veel blije trance meenemen. Maar daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in. Na een tijdje toch meer gedraaid waar ik zelf zin in had (dieper). En ja hoor, de 'vibe' kwam er toen vanzelf.

Volgende keer maar eens de jury het lastig maken met een lekker Olaf Basoski achtige mix, lekker swingen

Old Post Jan-04-2003 19:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zijn er ook tracklisten?

staan wel in die sticky thread

Old Post Jan-04-2003 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zijn er ook tracklisten?

De mijne:

DJ Freez
01 Indiana - Do You Hear Me (Dino Lenny Remix)
02 Chris Lake - Santiago De Cuba
03 Junkie XL & Sasha - Beauty Never Fades
04 Josh Gabriel - Wave 3 (Original Mix)
05 DJ Tiesto feat Junkie XL - Obsession (Original Mix)
06 Flash - Closing Session
07 Andain - Summer Calling (Airwave Club Remix)
08 Signum feat Katana - Third Dimension
09 Nitromethane - Time To Die (Seraque Mix)

Old Post Jan-04-2003 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DJ Bazz
staan wel in die sticky thread

denk je nou echt dat mensen die helemaal gaan doorneuzen om te kijken wat de tracklist is? zet 'm gewoon even hier joh!

Old Post Jan-04-2003 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

Allereerst gefeliciteerd Bax!! Well done! Ik heb verder weinig op te merken op de commentaren. Ik baalde behoorlijk van mijn overgang van Mesh naar Underworld. Ik zat er gewoon 32 beats naast. Stom, maar jammer, volgende keer beter

Ik zie editie 2 graag verschijnen

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Jan-04-2003 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > And the winner is..........
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLoveparade2000, spun by Mark Spoon or Carl Cox [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTechnique - "Sun Is Shining" (Brothers In Rhythm Magoo Dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:57.

Forum Rules: