quote:Originally posted by SnuggLe veel via Private (scene) ftp's, en campusnet zelf. Dusseh..nu weten jullie ook hoe groot mijn penis is Zitten we in hetzelfde schuitje vrind!
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by SnuggLe Dusseh..nu weten jullie ook hoe groot mijn penis is Bah.
Voornamelijk DC
quote:Originally posted by eieregooie Voornamelijk DC Jep ik ook, voor de rest nog een paar ftp's, sites en forums.
Zelf meestal via DC++ en via wat ftp's en krijg regelmatig nieuwe meuk toegezonden
___________________ Some dance to Remember, Some dance to Forget.... My Songs of the Moment: Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix) DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix) Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
ik heb al in geen tijjjjjjjjjjjden meer gedownload wegens een chronisch tijdgebrek
___________________ Progressive Hard = goed
Sinds mn modem het op mn eigen compu boven nie meer doet download ik bijna niks meer... Kan beneden wel downen, maar daar weer geen brander om boven te luisteren... Maar gelukkig heb ik een leverancier die luistert naar de naam ScuL
Direct Connect
___________________ www.luukmaes.tk
Last edited by eXos on Jan-07-2003 at 14:49
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Zitten we in hetzelfde schuitje vrind! Hier ook een zehr grosse zwansch jah, campusnet
Ik download via ftp, DC en ik krijg via vrienden op cd. Collectie groeit aardig ook al is mijn speed very slow
___________________ Zarch
FTP's... DC is K.U.T. als je geen vaste connectie hebt
DC