|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
het is niet mijn bedoeling iemand door het slijk te halen. Ik hoop alleen dat mensen na gaan denken voor ze iets uitkramen of doen. en natuurlijk hoop ik op een beetje dissen, flamen en discussie . |
Nee OK jij (nu) niet, maar een hoop mensen wel. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hier ook een hoop mensen ook al mogen ze zelf nog niet stemmen....maar ja, de beste stuurlui....
| quote: | | vind het tekenend voor je dat je ondanks mijn ietwat harde stellingname t.a.v. LPF-stemmers TOCH ervoor uitkomt dat je LPF hebt gestemd. (y) |
Thnx. Dat is ook trouwens iets waar ik mij aan stoor. Een hoop mensen die LPF gestemd hebben schamen zich ervoor. Kom er toch gewoon voor uit. Tuurlijk hebben ze de boel op een niet mis te verstane manier verkloot, en dat het niet helemaal soepel zou gaan wist ik ook wel van te voren, maar niemand had dit kunnen voorspellen.
Maar ja laat iedereen maar weer op links stemmen. Alle geld weg bij de ondernemers (de kern van de economie) en stop alles maar zoals femke (halsema, red.) wil in preventie, opvang en jeugdzorg e.d.. Kijken of we daar iets mee opschieten.
Zo ff een lekkere rechtse stelling
Tall21