|
גם לי יש איזה נגן שאני לא נוגע בו בכלל,
קניתי אותו בדיוטיפרי לפני איזה שנתיים נראה לי
זה אבל רעיון יפה כזה, יש לו שלט ממש נוח , ויש שמה רדיו טוב, וגם זה מנגן קלטות ויודע להפוך אותם אוטמטי וכל זה,
וכם יש שני כרטיסי
MMC
של 16 מגה,
כאילו זה כרטיסים ממש קטנים בגודל שלהם, אני יכול לקנות כאלה עם יותר
מקום אחסון אבל אין לי כוח למכשיר הזה כבר.
כי התוכנה שלו לא עובדת עם
XP
השתתמשתי בו מספיק
Sansui HS-MP3000

___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|