|
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פלוצר איזה פלאגים אתה משתמש?
טוב אני רואה שיש לך כישרון בלעשות כל מיני סמפלים אבל הבנייה שלך לקוייה מאד
פשוט הוא ממש לא בנוי טוב
אני חושב שאתה צריך לרדת מהדרך הזאת כי זה ממש מבולגן....
סורי
/: |
סבבה, תודה על התגובה...
בקשה אתה יכול לפרט קצת יותר, איזה קטע נגיד במיוחד לא בנוי טוב?..
והסאמפלים,הפעם סתם רציתי לנסות כל מיני פלאגנים של סינטים וללמוד להשתמש,
פה בעיקר השתמשתי ב
pro-53
אבל גם קצת
wasp
ו
fm7
אבל רק בפרו 53, אפשר לומר שעבדתי על הצלילים,
באחרים עשיתי רק שינויים קטנים כאלה לכל מיני דברים מוכנים....
fm7
זה אחוש מסובך בשבילי
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|