ik weet nog niet zeker of ik ga, enne die rare verhalen die ik hoor over eersel dat de vergunningen daar niet rond zijn enzo?????
May-13-2001 15:01
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
eersel??
ik heb nog niks gehoord van verguningen die niet rond zouden zijn en ik woon 4 km van eersel vandaan.
Niet dat ik dan alles hoor of zo maar ik denk dat dat dan toch wel uit zou lekken.
Ik zou het wel ZEER jammer (zeg maar gewoon enorm kut) vinden als IMPULZ niet doorgaat in eersel, want ze hebben toch wel een hele vette line-up.
May-13-2001 16:42
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec ik weet nog niet zeker of ik ga, enne die rare verhalen die ik hoor over eersel dat de vergunningen daar niet rond zijn enzo?????
hehe mezelf quoten.
ik keek net op www.impulz.nl en er stond don't worry it is fully licensed................
dus dat zal wel goed vinden hoewel ik de reden van cancelen van bussloo KUT vind.
sorry eindelijk feest hier in de buurt gaat het weer niet door gggggggrrrrrrrrrr
May-13-2001 18:05
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
IMPULZ
dit stond in het eindhovens dagblad:
Bij de gemeente Eersel wordt voorzichtig gereageerd op de voortvarendheid van United Dance Company. 'Het is niet voor honderd procent zeker dat het doorgaat. De voorbereidingen zijn nog niet helemaal afgerond, maandag wordt het besluit genomen', zegt een woordvoerder. De United Dance Company gaat er echter vanuit dat Impulz gewoon doorgaat. 'We hebben groen licht gekregen.'