Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
På helger är det 23 och vardagar 20.... På Lucia kryssningen var det 20

aha, deras nya helggrej (monday bar weekend) har 23 som gräns? det var som fan, hur gör de m alla trogna medlemmar strax över 20? ...

men du apropå biljetterna, jag tror det var så att en del släpps 31/1 på sture, hälften av resten typ 3/2 samt resterande 1500 biljetter senare (när sponsorerna säger ok)? så det går nog få tag på minst en vecka efter 3 februari, eller vad tror du? jag vet inte hur snabbt de gick sist, och med tanke på hur lyckat det var sist och tiesto så... ingen aning.

Old Post Jan-13-2003 19:26 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad?

Old Post Jan-13-2003 23:26 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad?
Det sägs att full line-up släpps 3e Februari.... man får se Men jag lovar det blir as kul ändå.... det var det på Lucia kryssen å jag e trancEaddict in i själen.... endast en trance dj då... Guy Ornadel...

Sist gick biljetterna på 5 dagar.... nu kostar dom dubbelt s mycket förmodligen så jag tror inte dom går lika fort...

Old Post Jan-13-2003 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

20 års grense?!?!?!!?!?Helvete heller..og jeg som holdt på å droppe Time Warp til fordel for dette

Old Post Jan-14-2003 11:58  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Ni som inte åkt den båten, 150 meter kanske inte låter så mycket, men tro mig den "gågatan" är stoooor!

Old Post Jan-14-2003 14:14  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Treo
Ni som inte åkt den båten, 150 meter kanske inte låter så mycket, men tro mig den "gågatan" är stoooor!

visst är den det, kanske lite långsmal...
Ljudet kanske blir konstigt, vad vet jag... Det fixar dom säkert...

Btw, hur är det med alla småbutiker som ligger längs med "gågatan"??
Om dom är öppna kommer ju folk stå å dans mitt inne i butikerna..

Tror att att om dom fixar riktigt schysst ljus med feta "scannrar" så lär det bli fett!

Old Post Jan-14-2003 16:44  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

gaah
vill åpka med
men fattar inte riktigt hur jag ska komma med efter som jag bara är 19

Old Post Jan-14-2003 16:51  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Fy Fan va soft! På med dansskorna och lämna smutset hemma.

Old Post Jan-14-2003 18:04  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Kollade mejlen å där låg detta från Fokused

Dave Seaman kommer redan den 31 januari. Han får visserligen konkurrens, då en annan klubbarrangör har bestämt sig för att det inte räcker med att erbjuda ett stort namn under en och samma kväll. Och på exakt samma tid. Härligt, säger vi. Nu börjar scenen vakna.

I vårt förra medlemsbrev gav vi er löften och som ytterliggare bevis på att vi ska göra allt i vår makt att uppfylla dem åker vi på en liten turné i slutet av mars. Den 29 mars 2003 gör Fokused entré på Vega i Köpenhamn. Vi har bestämt oss för att bjuda danskarna på världens största dj. Tiësto. Och för att inte ni ska bli utan, tar vi hit honom till er och Stockholm dagen innan. Den 28 mars 2003 kommer Tiësto till Stockholm i Fokused regi. Detta är konfirmerat och kontraktet är påskrivet. Och för er skull: Inga andra klubbarrangörer har ens påbörjat en dialog med Tiëstos management om skärgårdsturer. Det finns ingen och har aldrig funnits någon 6 månader gammal bokning, som en viss arrangör påstår. Varken från England eller Holland. Det har vi skriftliga bevis på. Alltså firar han inte Valborg på Östersjön. End of discussion och Punkt Slut.

Old Post Jan-16-2003 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

På sätt och vis rätt soft, billigare, närmre och ingen jävla slagga

med 5 polare på 10 kvadrat.

Old Post Jan-16-2003 19:08  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

han kommer alltså inte att lira på kryssningen??? men vaffan

Old Post Jan-16-2003 19:10 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Mysko det där att Doghouse (Monday Bar) skulle våga gå ut med att de har bokat Tiësto om de inte har det. Borde ju vara rätt dålig publicitet om det inte går i lås så att säga. Men det kanske är just det som har hänt nu, och de försöker bortförklara sig genom att säga att "det är inte samma grej med Tiësto nu när Fokused har bokat in honom en månad innan, vi ska försöka boka någon annan".... Hmmmmmm...

Fook 'em...

Old Post Jan-16-2003 23:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan u guys pleaze help me [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLady Tom - "L & T 2000" (Marc van Linden Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:08.

Forum Rules: