|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
pff hier komt een heel verhaal 
ik ben begonnen met de HAVO, na 2 jaar ben ik blijven zitten, benk naar de MAVO gegaan, 3e en 4e fluitend gedaan, toen weer naar HAVO 4, weer blijven zitten (had geen zin ), toen naar de MBO gegaan, Electronica, 1e klas blijven zitten omdat het verschil tussen HAVO en MBO duidelijk was, 3e weer blijven zitten omdat de school aan het kutten was (ik zat meer bij de directeur met klachten dan dat ik in de klas zat). toen kwam de luchtmacht
ik had een informatiepakket aangevraagd en de luchtmacht zei direct "we hebben wel interesse in je". ze begonnen 2 jaar geleden met een nieuwe opleiding, 3 dagen naar werk (Enschede), 2 dagen naar school (Zwolle) om praktijk en theorie te krijgen. op dat moment zat de luchtmacht met te weinig mensen. nu ben ik dus al 2.5 jaar aan de slag om een MBO Algemeen Vliegtuigonderhoud-diploma te krijgen. ik moet nog 5 maanden, en dan ben ik klaar. maar door de laatste bezuinigingen is er helemaal geen plaats meer voor mij en 11 anderen. alleen op posities waar wij niet voor hebben geleerd, namelijk vliegtuigtechniek. dus we hebben maar gesolliciteerd voor Wapentechniek.
|
|
Jan-13-2003 21:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:46.
Forum Rules: