Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie wint Idols?
wie wint Idols?
You do not have permission to vote on this poll.
Jamai 11 20.37%
Jim 26 48.15%
David 1 1.85%
Joell 2 3.70%
Bas 0 0%
Marieke 6 11.11%
Dewi 5 9.26%
Yulia 0 0%
Hind 3 5.56%
Total: 54 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

kheb op Jim gestemd.. maar das niet mijn menig, maar hij komt wel 100 % als winnaar uit de bus.
Oja en van mij mag Dewi winnen.. echt een waanzinnige stem (net als Hind trouwens) maar zij heeft meer het uiterlijk van een sterretje, niet doorsnee zeg maar.
Ik vind het trouwens echt wel een leuk programma.. lekker knus op de bak gezellig met zijn allen Idols kijken

Het word nu misschien wel een beetje langdradig.. ze hadden van mij die auditie afleveringen wat mogen uitspreiden.. je gaat mij niet vertellen dat er van de 7500 mensen maar een stuk of 200 grappig waren om te zien.

Maar goed vanavond dus weer verplicht de RE-run kijken, als ik het haal anders neem ik het op

Old Post Jan-15-2003 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik heb 1 aflevering gezien en dat was dat Jim werd gekozen met iets van 50%. In mijn ogen terechte winnaar. Dat gore wijf met die vlechten kan ook mooi zingen,. Die had ik in een voorstukje gezien. De rest weet ik niet.

Oja ik vind dat die Yulia wel een prijs mag winnen voor het lelijkste gedrocht in tijden!! Echt met zo'n kop ga je toch niet op tv, dan moet je ergens diep in een bos waar niemand komt je gaan verstoppen en noooooooit meer terugkeren naar de bewoonde wereld.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-15-2003 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.

[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..

O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus]

Old Post Jan-15-2003 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Jamai, sympathiek grappig mannetje. Overigens vind ik het lomp dat iedereen (vooral mannen, zou dat toevallig zijn? )zegt dat Jim een homo/kneuse/sukkeltje is... jaloers ofzo?

vind Jamai eerder een homo dan Jim eigenlijk

Old Post Jan-15-2003 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Jim word de winnaar, is gewoon de publiekslieveling, maar van mij mag iemand anders winnen, weet alleen niet wie

Old Post Jan-15-2003 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Jim word de winnaar, is gewoon de publiekslieveling, maar van mij mag iemand anders winnen, weet alleen niet wie

Van mij mag Hind wel winnen, vond haar mooi zingen de laatste keer en beter dan Jim, maar zoals je al zei wordt hij toch de winnaar omdat iedereen hem zo'n 'schatje' vind.

Old Post Jan-15-2003 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Dewi is leuk!!!

Die gaat dus winnen!

Old Post Jan-15-2003 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Dewi is leuk!!!

Die gaat dus winnen!

brrrr dikke laag plamuur , vieze wenkbrauwen en een nog vreemder kapsel.. kvin dr gewoon 100% eng.

Jim gaat gewoon winnen.. denk ik... meeste meisjes vallen toch op hem.. daar moet je het toch van hebben....

Old Post Jan-15-2003 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by M5
brrrr dikke laag plamuur , vieze wenkbrauwen en een nog vreemder kapsel.. kvin dr gewoon 100% eng.

Jim gaat gewoon winnen.. denk ik... meeste meisjes vallen toch op hem.. daar moet je het toch van hebben....

HOMO!!!!

Old Post Jan-15-2003 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by New Wave
HOMO!!!!

hahaha

neej kben nog wel aardig gezond hoor (Y)

Old Post Jan-15-2003 20:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jesse
Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.

[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..

O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus]

Had gehoord van iemand hier dat t juist kut was en dat er geen zak aan was... werden er nog goodies uitgedeeld? jammer dat ike r niet bij was... kuttentamen om 16.45

23 februari party, mooi man!

en volgens mij is die Jamai ook homo hoor

Old Post Jan-15-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by M5

Je had het niet btr kunnen omschrijven!

Old Post Jan-15-2003 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie wint Idols?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID electrohouse Killer-tunes [3in1] [2004] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKai Tracid - "Life Is Too Short" (Energy Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:51.

Forum Rules: