|
|
|
|
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
|
|
|
Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.
[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..
O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus]
|
|
Jan-15-2003 18:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Jesse
Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.
[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..
O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus] |
Had gehoord van iemand hier dat t juist kut was en dat er geen zak aan was... werden er nog goodies uitgedeeld? jammer dat ike r niet bij was... kuttentamen om 16.45
23 februari party, mooi man!
en volgens mij is die Jamai ook homo hoor
|
|
Jan-15-2003 21:07
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:51.
Forum Rules: