Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Interviews met DJ's voor op TA
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Als die mensen die zelf iets kunnen regelen nu een thread maken netzoals Magrec, met de titel "Pre-Interview Post: ", dan zijn we al een stuk verder. Ik regel er ook wel 1 zsm.

Old Post Jan-15-2003 19:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

En Gielen.
die woont zo'n 10km van mij vandaan.
Kan er wel ff een bekskuh koffie mee gaan drinken en een lekker kuukske pakken en wa vragen stellen.
Of is gielen weer niet goed genoeg

Denk wel dat ik het kan regelen.
Internationaal gezien is hij toch ook best bekend.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-15-2003 19:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by raoel
Mido zal DJ Luna wel kunnen regelen.

mwhehehe, die heeft ie al een keer geinterviewd voor HouseNation.nl Ik heb toen zelfs het interview gecheckt op spelfouten

Old Post Jan-15-2003 19:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Snuggle for president

God jij zit zo nu en dan echt met geniale ideeën. Ik ga gelijk ff nadenken of ik nog een leuke vraag weet.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-15-2003 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by raoel
En Gielen.
die woont zo'n 10km van mij vandaan.
Kan er wel ff een bekskuh koffie mee gaan drinken en een lekker kuukske pakken en wa vragen stellen.
Of is gielen weer niet goed genoeg

Denk wel dat ik het kan regelen.
Internationaal gezien is hij toch ook best bekend.

Gielen is niet echt mijn held, maar waarom geen interview. Die Amerikaanse en Canadese TA'ers zijn helemaal geil van hem. En een stel op dit forum vinden hem volgens mij ook wel goed. Dus als je het kan regelen, regel het dan maar

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-15-2003 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Mensen uit de Black-Hole stal behoren natuurlijk ook tot de mogelijkheden: Dazzle, Montana en Ton TB.. die nu natuurlijk in de schijnwerpers staat door ITWT. En Le Blanc.. khad vernomen dat hij met een nieuwe mix cd kwam en ook een eigen sublabel op gaat zetten binnen BH.. dit is dan bedoelt voor vooral vage funky techno.

en we hebben volgends mij ook een armin insider rond lopen hier (Robert)

Old Post Jan-15-2003 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by MaGiK54
Snuggle for president

God jij zit zo nu en dan echt met geniale ideeën. Ik ga gelijk ff nadenken of ik nog een leuke vraag weet.

Dank u dank u dank u

Maar mensen, al die ideeen zijn mooi, maar doen jullie er dus wel aan mee?

1) Maak een thread waar mensen vragen in kunnen zetten, met als titel "Pre-Interview Post: "

2) Laat mensen IN HET ENGELS goede vragen bij elkaar gooien

3) Verzamel zelf de beste vragen, en stop deze in een goede mail

4) Zet bij de mail een introductie over Tranceaddict.com: wie we zijn, wat we doen, en vooral ook: hoeveel members we TOTAAL hier hebben op het HELE forum. Dat soort dingen trekt ze over de streep meestal. Zet erbij iets slijmerigs van: "Als u toevallig nog enkele minuten overheeft, zou u dan willen kijken naar.....".

5) Stuur het interview op, hoor je binnen een week niets, stuur een reminder.

6) Als je antwoord hebt, laat hem even aan wat meer mensen lezen voor je hem post.

7) Maak een goede post, met een GOEDE layout (dus ook BOLD enzo gebruiken). Laat deze post ook lezen aan de geinterviewde, en mail deze de locatie waar het interview te lezen is.

Op / aanmerkingen aan deze lijst even doorgeven....
Ik maar hier ook de openingspost van.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-15-2003 20:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Moet ik/men eerst zeker weter of het haalbaar is om met de betreffende dj in contact te komen voordat ik een nieuwe thread maak, of maakt dat niet uit??

Old Post Jan-15-2003 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

lijkt mij een goed idee als SnuggLe dus al die punten die je opnoemde in een standaard brief verwerkt.. die dan bij ieder interview als inleiding kan worden gebruikt.. tis nou eenmaal jou idee en jij bent mod dus jij weet het meest over TA

Old Post Jan-15-2003 22:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ Precision (via Tais)

Sure, is wel te regelen hoor. Wil ik alleen nog ff de bevestiging zien dat er ook echt mensen zijn die daar wel geintereseerd in zijn, voor ik een thread erover open

En Benny R. ben ik ook wel erg geinteresseerd in. Dus laat daar ook maar een interview van komen.

Old Post Jan-15-2003 22:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JdDark
_______

Registered: Dec 2000

leuk id'tje

als je hulp ofzo nodig hebt met contacten voor iemand die je ZEKER wilt interviewen, laat me wat weten

Old Post Jan-15-2003 22:49 
Click Here to See the Profile for JdDark Click here to Send JdDark a Private Message Add JdDark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by -TAIS-
Sure, is wel te regelen hoor. Wil ik alleen nog ff de bevestiging zien dat er ook echt mensen zijn die daar wel geintereseerd in zijn, voor ik een thread erover open

En Benny R. ben ik ook wel erg geinteresseerd in. Dus laat daar ook maar een interview van komen.

Hey Tais, leuk je weer te zien. Its been a while.
Er zijn echt wel mensen die het willen lezen hoor, daarom doen we het ook in het engels zodat we MEER bereik hebben. Open die thread gewoon, kleine moeite toch?? De mensen verzinnen zelf de vragen. Als je het teveel werk vind wil ik de threads ook wel openen en alles editen zodat je hem alleen aan hem / hen voor hoeft te leggen. So its your call Tais.... Open de thread maar!

quote:
Originally posted by JdDark
leuk id'tje

als je hulp ofzo nodig hebt met contacten voor iemand die je ZEKER wilt interviewen, laat me wat weten

Thanx JdDark. Gewoon hier blijven rondhangen

quote:
Originally posted by tijs08
lijkt mij een goed idee als SnuggLe dus al die punten die je opnoemde in een standaard brief verwerkt.. die dan bij ieder interview als inleiding kan worden gebruikt.. tis nou eenmaal jou idee en jij bent mod dus jij weet het meest over TA

Ik wil die morgen wel even maken, geen probleem.

Maar iedereen: Open gewoon die thread over diegene die je wil/kan interviewen

Old Post Jan-15-2003 23:39 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Interviews met DJ's voor op TA
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPulp Fiction sample [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPig & Dan - "Sniper" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:24.

Forum Rules: