Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > neongrejor på fest
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by reveal
kör du med napp?

Skulle aldrig hända, räcker bra med menthol cigg och tuggummi för att hålla käkarna under kontroll.

Snacka om att jag skulle bli tagen av RK så det bara susade om det,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Jan-16-2003 00:31  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tror att det finns en hel del som har nappar bara för att det är "coolt på rave" iofs... Visste själv inte om deras syfte tills i somras eller nåt... Själv la jag ner det där när jag var 3....napp alltså

Old Post Jan-16-2003 01:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att det finns en hel del som har nappar bara för att det är "coolt på rave" iofs... Visste själv inte om deras syfte tills i somras eller nåt... Själv la jag ner det där när jag var 3....napp alltså

och vad e syftet???

Old Post Jan-16-2003 01:02  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

För mig är det iaf klart att jag väljer kläderna efetr stället, med det är mera av rent praktiska skäl.
Skulle jag gå på "rave" så skulle jag inte komma i finskor, finbyxor osv osv de får bli när jag går på ett ölite mera "finare" ställe

Jag tycker det kan vara snyggt med neon kläder så länge man håller det på en anständig nivå dvs inte går hela vägen ut som n¨gon candykid....

Old Post Jan-16-2003 01:06  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by dbl
och vad e syftet???

Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

Old Post Jan-16-2003 01:08  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by robstar
Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

ok.. tänkte nästan att det var nått sånt

Old Post Jan-16-2003 01:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter... det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!

Old Post Jan-16-2003 02:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Arrow

quote:
Originally posted by Gaby
Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter... det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!

helt rätt! A, anledningen till varför ja frågade var just att ja snackar me en festarrangör.. som ska dra igång en fest e det tänkt. Men till saken hör att de tänker bannlysa all neon.. och allt som lyser...suuuuuuuck

d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.

Mindshooter... Klockrent!!!!! Ja la av me napp på den tiden me hehehhe

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-16-2003 10:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Glorie
d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.

dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode?

Old Post Jan-16-2003 11:04 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil ...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-16-2003 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen...

Old Post Jan-16-2003 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen...

bra affärsidé av en klädesbutik, "nu ska ni vara nakna"..mycket pengar dom måste tjäna...vafan skarom sälja?`Parfym och kondomer?

Old Post Jan-16-2003 12:12 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > neongrejor på fest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Roxy 2003 - Track 40 [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChakra - Home (Above & Beyond Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:20.

Forum Rules: