Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Buss till Trance NRJ i feb =P
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Smile

gaby, checka sajten ja postade i första posten!!!! Under klickordet.

resan kostar ynka 800 kr. biljetten runt 400 kr. boende blir d inget av för man sover på bussen.... sen måste du givetvis ha fickpengar samt matpengar...


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-18-2003 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
lockande!

Den 15:e Februari 2003 kommer ID-T smälla av Trance Energy 10!
För att ge alla chansen att kunna hänga med på denna fest till ett vettigt pris så
fixar vi en ToR resa åt er.
Resan kostar 800kr ToR, och avgår ifrån Linköping. Färdplanen:
Linköping (Fjärrbuss terminalen, eftermidagen, ca kl 17.00
Jönköping (Eurostop, ca 1.5 timmar efter avgång)
Helsingborg (Shell macken vid Äterkulla, ca 5 timmar efter avgång)

Avresa sker den fredagen den 14:e Februari på eftermiddagen
så vi kommer fram i Utrecht/Holland förmiddagen den 15:e Februari,
då ni får möjlighet till en heldags shopping samt chans att titta runt lite i staden.
Sedan på kvällen kommer bussen gå vidare till
Jaarbeurs, och ansluta oss till TranceEnergy 10!
Efter en hel natts dansande så går vi ombord på bussen å sover ut resan hem till
Sverige den 16:e Februari.

800kr ToR resan
14:e - 16:e Februari 2003
TranceEnergy biljett EJ inkluderad (tillkommer på en 400 kr)
Avgång Linköping
Åldersgräns 18 år (De kollar vid entrén)
TranceEnergys hemsida
(Här kan du även boka entrébiljetter)

Vi kommer även försöka ordna så att man kan boka biljetter gemensamt.

OBS: läs noga:
Eftersom vi inte har råd att lägga ut några pengar ur egen ficka så måste
vi få ihop minst 45 personer innan den 3:e Februari, för att resan ska bära
av. Får vi inte ihop så pass många så måste vi tyvärr ställa in resan, men
anmälda personer kommer informeras under tiden så de kan hitta
alternativ till bussresan.
Anmälan till resan är bindande så vill du med så var säker på att du kan
innan du skriver upp dig, det enda sättet att avanmäla sig sedan är genom
att hitta en ersättare till din plats.


.... Jag är sjukt sugen på att dra med... det kommer nog faktiskt att bli så

Old Post Jan-20-2003 13:49  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3

fick en väldans stor lust och dra dit nu... vilka här ska dit?

Old Post Jan-20-2003 13:52  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Worm Popper

P4z, ja de klart du ska meeeee du känner ju mig
ska nog dit som sagt. weeeeeeeeeeeeeeeeo


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-20-2003 14:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

15e februari säger ni... då har jag redan en bussplats ner till kontinenten bokad... SKIDSEMESTER!!!


___________________
man with no sig

Old Post Jan-20-2003 14:17 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3

quote:
Originally posted by Glorie
P4z, ja de klart du ska meeeee du känner ju mig
ska nog dit som sagt. weeeeeeeeeeeeeeeeo


Lätt att jag åker ifall du hänger med ska fråga Jonaz också om han vill hänga med dit! hörs på icq!

Old Post Jan-20-2003 15:42  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Jag funderar seriöst på att hänga med.... känner mig as peppad sen jag läste mejlet från TC...
Ikväll ska jag se över min ekonomi... ska ju på Valborgs kryssen, Tiesto med Fokused, resa till Kos en vecka i maj (vann resan), 3 veckor ö-luff i medelhavet i sommar...

Sen är det bara att sluta tidigare från jobbet så jag hinner ta mig ner till 17.00 från Stockholm och där ska jag ha nånstans att ställa bilen över helgen...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-20-2003 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3

hmm kom på en sak, är det bråttom med att boka platser på bussen och beställa biljetter? Måste ordna upp allt det här

edit: klicka här för att se reklamfilmen för årets Trance Energy, mkt lockande

Last edited by P4z! on Jan-20-2003 at 18:04

Old Post Jan-20-2003 17:23  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

det e inte försent ännu att boka platser på bussen, men SOM SAGT. bokar man är det en BINDANDE bokning, alltså kan man INTE ångra sig.

om ja ska ner ber ja min kompis i Holland fixa biljetter....ska man köpa över internet måste man ha visakort, men d kanske ni har.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-20-2003 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Har kollat min ekonomi nu.....

Det får bära eller brista.... Utrecht here I come !!!

Har signat upp mig på bussen.... men det är ju inte klart än...
Nu kommer man vara nojjig för biljetter.... ska man få tag på en ? Om jag får tag på en blir resan av ? Blir inte resan av vad gör jag med biljetten ?


... / Steve


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-21-2003 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

men för fjärde gången

TC lär ju hjälpa till med biljetter
du sitter ju inte i sjön!
50 andra på den bussen (om det blir av) som inte heller har biljetter...
aaaaaaaaaagh


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-21-2003 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
YEAAAHHH!

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har kollat min ekonomi nu.....

Det får bära eller brista.... Utrecht here I come !!!

Har signat upp mig på bussen.... men det är ju inte klart än...
Nu kommer man vara nojjig för biljetter.... ska man få tag på en ? Om jag får tag på en blir resan av ? Blir inte resan av vad gör jag med biljetten ?


... / Steve


JAJAMENSAN!!! SNART ÄR VI DÄR!

Som synes har jag också signat upp mig nu!

/Martin

Old Post Jan-21-2003 22:49  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Buss till Trance NRJ i feb =P
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Hardcore tune 93 maybe later [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTazka - "Your Eyes" (Jonah's Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!