fortfarande ingen som har rippen?? Måste ha å lyssna på ikväll..
quote:Originally posted by SWE_TRANCE fortfarande ingen som har rippen?? Måste ha å lyssna på ikväll.. Starta att ladda upp den nu....Men det går inte snabbt allså... Är något galet med mitt internet allså....
quote:Originally posted by x-dream Starta att ladda upp den nu....Men det går inte snabbt allså... Är något galet med mitt internet allså.... Nice, jao.. Mitt äre inget fel på iaf.. Ska inte gå långsamt från mitt håll..
quote:Originally posted by SWE_TRANCE Nice, jao.. Mitt äre inget fel på iaf.. Ska inte gå långsamt från mitt håll.. Det är mitt det är fel på...Har krånglat ett tag nu allså...
bästa ASOT på länge
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
var kan man få tag på det?
___________________ man with no sig
quote:Originally posted by reveal var kan man få tag på det? Från min server snart... Kolla "Ftp" tråden... ASOT ligger under NEW UNSORTED/januari
Last edited by SWE_TRANCE on Jan-18-2003 at 01:22
Första parten är uppe nu iaf....Håller på med andra nu...
jag ser inte ens upload-katalogen...
quote:Originally posted by reveal jag ser inte ens upload-katalogen... Jag körde med login/pass upload/upload å hamna direkt i upload mappen...
sorry, lägger över allt på TA-kontot nr setet är klart..
quote:Originally posted by SWE_TRANCE sorry, lägger över allt på TA-kontot nr setet är klart.. ok, fint, säg till när det är klart och du, gielen lirade på gorgeous den 3e mars och 4e maj år 2000 bara att lista ut vilket som gäller