|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Post van Akira
Last edited by SnuggLe on Jan-17-2003 at 19:10
|
wat was er ge-edite?
|
|
Jan-17-2003 22:22
|
|
|
 |
 |
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001
|
|
|
Het probleem waar ik nu beetje op hekel is het volgende. Dat integreren is leuk en aardig en iedereen wil daar nu wat aan doen. Elke partij heeft het wel in zijn verkiezings programma zitten. Dus dat is iets wat wel als pluspunt op kan worden gevat.
Alleen nu punt 2, elke partij stelt zich anders over het asiel beleid. En daar hekel ik een beetje op. Je wilt dat het mensen integreren, maar ja leg die asielzoekers dat eens ff uit, ja je mag hier alleen zijn als je integreert en nederlander wordt, en alles laat droppen van wat ooit je geleerd is... En ik denk juist op dat punt dat de meeste zeggen doen we niet, maar we gaan ook het land niet uit want dit is hier leuk dat nederland want we krijgen toch alles... Juist hierom omdat van we krijgen toch alles heb ik een neiging om te zeggen van STOP nu genoeg geen 1 meer, tenzij je bereid bent om te integreren en een samenleving aan te gaan met de nederlanders, en hun gewoonten en regels te volgen zoals elke nederlander.
Ik vraag mij trouwens ook af of partijen er ooit eens aangedacht hebben dat er nu toch wel 2 miljoen buitenlanders in ons land bevinden, en dat deze mensen misschien in de toekomst een eigen partij stichten die de volledige aanhang krijgt. Dan krijg je plots een partij die alle buitenlanders steunt, en naar alle waarschijnlijkheid alles wat betreft integratie verwerpt, en met regels komen die het voor asielzoekers zo maakt om binnen te treden in ons dan "Nederland"... misschien dan wel (voorbeeld) "Nieuw Marokko" tja je weet maar nooit... En die kans is niet geheel uit de lucht gegrepen.
Wat betreft het stuk over Cohen kan ik met Akira het vrijwel eens zijn... En ik vindt het zo i zo uiterst dom om dit soort uitspraken te doen voor de verkiezingen...
|
|
Jan-17-2003 23:37
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

|
|
|
Jan-22-2003 11:00
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Jan-22-2003 11:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:23.
Forum Rules: