Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Cohen waarschuwt voor coalitie CDA-VVD
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Ahhhhhh onze grote vriend Alferox is nu al omgeturnd tot communist...... Dacht dat het communisme al een aantal jaartjes op z'n retour was, in Rusland was het geloof ik niet zo'n succes en in China is het op dit moment ook niet zo veel soeps........

Maargoed, zo zie je maar weer wat voor figuren er hier op het board zitten.

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Jan-17-2003 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Post van Akira

Last edited by SnuggLe on Jan-17-2003 at 19:10

wat was er ge-edite?

Old Post Jan-17-2003 22:22 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
wat was er ge-edite?

de reacties van Akira dikgedrukt gemaakt en alinea's van gemaakt, want het oorspronkelijke bericht was mega onduidelijk

Old Post Jan-17-2003 22:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Het probleem waar ik nu beetje op hekel is het volgende. Dat integreren is leuk en aardig en iedereen wil daar nu wat aan doen. Elke partij heeft het wel in zijn verkiezings programma zitten. Dus dat is iets wat wel als pluspunt op kan worden gevat.

Alleen nu punt 2, elke partij stelt zich anders over het asiel beleid. En daar hekel ik een beetje op. Je wilt dat het mensen integreren, maar ja leg die asielzoekers dat eens ff uit, ja je mag hier alleen zijn als je integreert en nederlander wordt, en alles laat droppen van wat ooit je geleerd is... En ik denk juist op dat punt dat de meeste zeggen doen we niet, maar we gaan ook het land niet uit want dit is hier leuk dat nederland want we krijgen toch alles... Juist hierom omdat van we krijgen toch alles heb ik een neiging om te zeggen van STOP nu genoeg geen 1 meer, tenzij je bereid bent om te integreren en een samenleving aan te gaan met de nederlanders, en hun gewoonten en regels te volgen zoals elke nederlander.

Ik vraag mij trouwens ook af of partijen er ooit eens aangedacht hebben dat er nu toch wel 2 miljoen buitenlanders in ons land bevinden, en dat deze mensen misschien in de toekomst een eigen partij stichten die de volledige aanhang krijgt. Dan krijg je plots een partij die alle buitenlanders steunt, en naar alle waarschijnlijkheid alles wat betreft integratie verwerpt, en met regels komen die het voor asielzoekers zo maakt om binnen te treden in ons dan "Nederland"... misschien dan wel (voorbeeld) "Nieuw Marokko" tja je weet maar nooit... En die kans is niet geheel uit de lucht gegrepen.

Wat betreft het stuk over Cohen kan ik met Akira het vrijwel eens zijn... En ik vindt het zo i zo uiterst dom om dit soort uitspraken te doen voor de verkiezingen...

Old Post Jan-17-2003 23:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Raymond
Ahhhhhh onze grote vriend Alferox is nu al omgeturnd tot communist...... Dacht dat het communisme al een aantal jaartjes op z'n retour was, in Rusland was het geloof ik niet zo'n succes en in China is het op dit moment ook niet zo veel soeps........

Maargoed, zo zie je maar weer wat voor figuren er hier op het board zitten.

Dat laatste vind ik toch een beetje ene jammere opmerking. Laat iedereen gewoon lekker in zijn waarden, welke ideeen hij erop nahoudt. Ik respecteer de mening van Alferox, netzoals hij onze meningen gespecteerd, ook al hoeven we het niet met elkaar eens te zijn. Ik kan me af en toe ook vinden in zijn ideeen, en hij zorgt wel voor een relativering, wat goed is. Ik snap niet dat sommige mensen zo slecht kunnen discussieren, of tegen kritiek kunnen.

Alferox (Y)

Old Post Jan-18-2003 10:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

Ik zou het eigenlijk niet eens zo erg vinden als er een PvdA-CDA regering zou komen met een PvdA-premier.

Hou er alleen wel rekening mee dat er dan een nog grotere bende van wordt gemaakt dan de afgelopen regering voor elkaar heeft gekregen. De PvdA heeft geen solide financiële onderbouwing, alles waar de mensen op 15 mei voor hebben gestemd zeggen ze wel maar als je doorvraagt blijkt het toch allemaal gebakken lucht te zijn ('we zijn voor inburgering van allochtonen' 'hoe wilt u dat realiseren?' 'we gaan het heel lief aan ze vragen' 'en als ze niet willen' 'dan geven we ze geld om ze over te halen'). Veel krachtige taal, maar in hun verkiezingsprogramma staan geen enkele sancties voor bijvoorbeeld mensen die hun inburgering niet voltooien, of op het gebied van veiligheid, allemaal slappe hap.
De partij is bevendien helemaal niet klaar om te regeren, hebben ze zelf nog voor de verkiezingen gezegd voordat de peilingen op eventuele regeringsdeelname duidden.

Gelukkig zijn er over 2 jaar dan weer verkiezingen om een kenner te citeren (F. Bolkestein).

Old Post Jan-18-2003 10:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by M5
En de strijd tegen links gaat onverminderd voort, zo vlak voor de verkiezingen!

Als er uberhaupt al sprake is van strijd dan is het strijd tussen links en rechts... Wanneer echter een stelletje aanhangers van rechtse partijen aanhangers van linkse partijen al dan niet subtiel aan het uitfoeteren zijn, dan heet dat belediging/discriminatie/onderdrukking oid, en dat is iets anders dan strijd.

Maar ok, jij ziet het dus als een strijd... Waar strijdt je dan voor (of tegen?)...

Old Post Jan-20-2003 02:03 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by eieregooie
Als er uberhaupt al sprake is van strijd dan is het strijd tussen links en rechts... Wanneer echter een stelletje aanhangers van rechtse partijen aanhangers van linkse partijen al dan niet subtiel aan het uitfoeteren zijn, dan heet dat belediging/discriminatie/onderdrukking oid, en dat is iets anders dan strijd.

Maar ok, jij ziet het dus als een strijd... Waar strijdt je dan voor (of tegen?)...

lol ga dr anders superserieus op in ofzow..

maar ok..
Tis gewoon een strijd... van woorden... strijd om zetels... te zien elke dag op tv... lijkt me duidelijk

Waar ik tegen strijd?...ik strijd tegen mensen die denken dat Sinterklaas bestaat ... als je ut perse wilt wete..

Old Post Jan-20-2003 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Odelpha
Life v2.0

Registered: Jul 2002

Theorie X is bullshit ouwe

Old Post Jan-21-2003 23:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Odelpha Click here to Send Dj Odelpha a Private Message Visit Dj Odelpha's homepage! Add Dj Odelpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Blik
de reacties van Akira dikgedrukt gemaakt en alinea's van gemaakt, want het oorspronkelijke bericht was mega onduidelijk

(grr..post kwijt: moet weer overnieuw typen)

Ik vind het zo een beetje schreeuwerig overkomen en het spijt me dat ik t niet ook nog ff kan editten Niet dat ik dan het verhaal zou aanpassen hoor
Beetje vrouwelijke invloed is misschien toch wel handig op dit forum. Ik hoef geen mod te worden, ik wil alleen posts kunnen ordenen

"Goeiemorgen Neuroot! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?"

Old Post Jan-22-2003 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Miss Proximus
(grr..post kwijt: moet weer overnieuw typen)

Ik vind het zo een beetje schreeuwerig overkomen en het spijt me dat ik t niet ook nog ff kan editten Niet dat ik dan het verhaal zou aanpassen hoor
Beetje vrouwelijke invloed is misschien toch wel handig op dit forum. Ik hoef geen mod te worden, ik wil alleen posts kunnen ordenen

"Goeiemorgen Neuroot! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?"

Mjah je hebt wel gelijk, maar ik ga niet het hele stuk overtypen om de hoofdletters weg te halen. Ik verveel me wel, maar ZO ERG verveel ik me nou ook weer niet

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-22-2003 11:08 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Dj Odelpha
Theorie X is bullshit ouwe

kijk maar eens om je heen...

blijkbaar toch niet zo bullshit als je dacht die theorie X

Old Post Jan-22-2003 13:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Cohen waarschuwt voor coalitie CDA-VVD
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdeep/prog house tune ID [2005] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCandeejay - "If I Were You" (Michael Woods Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:23.

Forum Rules: