Originally posted by Eye-Riz
nou, op drie plaatsen tegelijkertijd zijn kan niet. Via een satelietverbinding? Net zoiets als naar TMF kijken maar dan in het groot? Tja... misschien is dat best leuk ja. Nog nooit gedaan. En met koninginnenacht zal ik het ook niet doen. Helaas ben ik dan op een ouderwets feest met live dj's. En dan nog niet eens bekend. Geen satelietverbinding voor mij dus.
Nee, gewoon op 3 feesten verschillende DJ's. Alleen de Allergrooste Namen zullen op alle 3 de locaties draaien.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-18-2003 16:20
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
Jep, Astrid zal bijv dus eerst in Eindhoven draaien.. daarna naar zoetermeer rijden, dan daar draaien, en daarna naar de HMH en daar bijv afsluiten..
Jan-18-2003 16:24
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus
EN GARDE!!!
je bent wel veranderd sinds Qontact zeg
Jan-18-2003 16:36
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien.
Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he
En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen
___________________
Jan-18-2003 17:44
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Flippe
I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien.
Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he
En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen
LOL
Wees gerust jongen, ze zullen ''live'' zijn. Gaaf he!
Ik denk dat ik wel weer naar de HMH ga, altijd reuze gezellig en heb me de laatste twee keren super vermaakt. Enne als Judge Jules komt is het zkr topavond. Was DE man van e avond in april
___________________
Jan-18-2003 19:19
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Mjah, ik laat Qontact schieten.
Reden 1) Nexus is ook op dezelfde dag
Reden 2) Mayday is de dag erna, en dat is ook DUUR.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-19-2003 14:44
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
Ik moet zeggen dat Qontact wel goed zijn best doet om geen bezoekers te verliezen aan Nexus (3 feesten, dj's per heli laten vliegen, etc)
Snap ik wel. Ze hebben natuurlijk ook gehoord van die Teqnology-kaartjes die ongebruikt bij Nexus werden ingeleverd in november, en dachten 'dat kunnen we niet hebben'.
Jan-19-2003 18:38
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland
Hi all,
The Judge Won't Budge!!!
Wooo, mocht deze held verschijnen in de line up dan zit Blighty op zijn verjaardag in de Heineken Music Hall
Line-up in de HMH moet wel heel erg super worden wil ik hier naartoe gaan.... Zal wel weer Astrid, Jean, Gielen en Judge Jules worden; mij niet gezien. Voel meer voor Nexus diezelfde avond in Utreg!