quote:Originally posted by tango Ja, dat is wel wat anders als die tampeloerus van yarnie he? ja nogal ja
quote:Originally posted by Blik ik ben eigenlijk een beetje tegen threads zoals deze, maja laten we eens gek doen Anders spammen ze toch de normale threads vol....
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
haha wat een thread.... hmm opzich wel leuk natuurlijk!! Hmm 1 tip: Vivid movies roeleren En als je toch een sex film hebt met dolby surround sound dan moet je dat ff afspelen op dit systeempje!! SETJUH VOOR FILMPJUH Dan heb je gehijg en gekreun vanuit alle kanten..... :P
Ben benieuwd welke retard vanacht ze lul in een warm holletje mag duwen?!
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Ben benieuwd welke retard vanacht ze lul in een warm holletje mag duwen?! niemand man we zijn allemaal nerds
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Ben benieuwd welke retard vanacht ze lul in een warm holletje mag duwen?! het is maar welk holletje je bedoelt, vrouwtjuhs met holletjes of mannetjes met holletjes. Dat laatste weiger ik!!!!!!!
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Anders spammen ze toch de normale threads vol.... alleen die gekke chinees.....
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Bas! kom es terug jij! ja jij ja! bakkebaard Bas!
ik doe het niet voor minder dan een topic
___________________ I SUCK MONKEYS IN HELL
Ik hoop dat zodra deze thread 6000 posts en 50000 views heeft iemand de moed heeft op *delete* te drukken
aaahhh johhhhhhhh, deze is goed zat man
nee!! *boos kijk*