|
| quote: | Originally posted by Optimus
Das onzin, mensen kwamen op RMF alleen om te leechen en daarom zijn zij weg, omdat RMF een andere koers ging varen en geen downloads meer aanbood. Het Holland Forum van TA is HELEMAAL niet afhankelijk van de downloads die zij aanbiedt, in tegenstelling tot RMF.
|
Helemaal mee eens, RMF was echt alleen om te leechen, dat kan je niet vergelijken met dit. Toch zie ik wel steeds meer mensen van RMF hier verschijnen ja, en ook op het kanaal op IRC.
| quote: | Originally posted by AlFerox
haha, nee man! althans zo zie ik het niet, ik kan een hoop hebben. weet wat dat betreft zelf ook wel van wanten. 
bovendien zie ik mijn mening er juist door bevestigd
maar goed, in ieder geval bedankt voor je zorgzaamheid |
Hahah, no problem. Kom nou maar naar Nexus 
| quote: | Originally posted by New Wave
Elke keer als mensen het gevoel hebben als het niet lekker loopt en er wordt wat van gezegt is het meteen gezeik....ik probeer alleen maar een signaal te geven dat het wat algemener moet worden, wat serieuzer en opener wordt.
Dat is het op dit moment totaal niet!
Ik wilde gewoon aangeven dat het minder interresant wordt.
|
Mjah, maar er wordt iedere keer wel veel van gezegd. Dit soort threads lossen dat echt niet op. Het is helemaal geen gezeik, tis een mening van je en die mag je best ventileren, maar ik vind het nutteloos. Ik erger me er nie aan, dat nie, maar het is zinloos naar MIJN mening. Ik vind het hier nog steeds interessant, en nu zeker als de interviews een beetje gaan lopen.
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb weldegelijk threads gestart Bram, weet je donders goed.
Zelf heb ik aangegeven dat het voor iedereen geld en dus ook voor mij.
Beetje stom als je denkt dat ik zit te zeuren dat andere mensen threads moeten starten en ik niet, denk eens na man.
Ik heb niemand persoonlijk om dingen aangesproken, dan wil ik daar ook niet persoonlijk voor worden aangesproken dat ik geen reet doe!
Ik doe veel voor het forum...en dat weet je donders goed!!
Iedereen ziet alles als zeiken jammer hoor.
Maar prima, latur! |
Had ik maybe nie zo moeten zeggen, en ik zeg ook helemaal nergens dat je echt helemaal geen zak doet ofzo, alleen zie ik niet superveel threads enzo van je. Excuses daarvoor. Maar het valt me wel op dat jij vaak 'kritiek' hebt of vind dat het minder leuk is. (en nee, ik zeg niet dat het zeiken is..... anders had ik er nie eens zoveel woorden aan vuilgemaakt) Iedereen of alles heeft wel eens zijn ups& downs.
Dit betekent dat je van het forum weggaat en niets meer doet hiet?
Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje jammer. Zou het jammervinden als je heir niet meer zou posten. En waarom? Alleen omdat het 'een beetje minder gaat' en het 'minder gezellig is'??
Kom op zeg! We hebben Addiction, we hebben gezellige feesten zoals Nexus, veel mensen hebben contact buiten het forum om.... kortom: ik vind het eigenlijk gezelliger dan ooit.
De mensen hier op het forum moeten gewoon hun eigen verantwoordelijkheid nemen en een keer niet met 2 woorden replyen, maar gewoon goed posten, of hoe je dat ook zegt.
Amen.. .just my 2 cents.
Greetz,
SnuggLe