Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mankind 4! Vilka ska dit?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
verminator
.

Registered: Oct 2000
ser ganske ut som det ja

må bare ha nok $$$

skal jo på nick warren nå på lørdag

Old Post Jan-21-2003 19:03 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Jeg har vel plass i PLUR-bilen,Vermi?

Old Post Jan-21-2003 19:07  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

det må du nok ikke spørre meg om
jeg har egentlig veldig lite med det å gjøre hehe

veit bare at jeg selv har reservert plass hvis jeg har penger nok til å være med. får vel ta det rolig på lørdag og prøve å spare penga.. blir nok ikke så vanskelig med gratis nick warren oooOO

takk gud for at det finnes gjestelister *skryte*

Old Post Jan-21-2003 19:37 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Gjesteliste du også,ja.Hvorfor er jeg ikke overrasket

Regner med at jeg får plass,siden jeg sa i fra da det fremdeles var plasser igjen.Det blir jo morro

Old Post Jan-21-2003 19:43  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

sa ifra?

noe jeg har gått glipp av her? hehe

Old Post Jan-21-2003 19:52 
Sand Leaper
Tension hunter

Jeg mente på Mankind-turenJeg regner med du leste det i threaden.

Old Post Jan-21-2003 19:56  Norway
verminator
.

ah ja

trodde du mente at du sa ifra at du skulle ha gjesteliste på lørdag hehe

så jeg begynte å lure på om det gikk an å si fra noen steder som jeg ikke hadde hørt om

Old Post Jan-21-2003 20:02 
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Varför har ni gutter inte ett eget forum??
Skapa en poll eller något?

One of the few ones left

Old Post Jan-22-2003 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:

-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.

-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.

Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet

Old Post Jan-22-2003 14:40  Norway
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Hur kan jag ha missat detta thread allså....Tog mig en titt på techno lineupen...

Shit allså...Grymt....

Old Post Jan-22-2003 15:01  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:

-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.

-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.

Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet

Ja det är sorgligt att polisen får noia varje gång det händer nåt stort! Och media har fortfarande inte fattat att det är något stort det här med trancegatherings! Dumma journalister!

One of the few ones left

Old Post Jan-22-2003 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

Jag ska nog dit! Marco Bailey!

Old Post Jan-22-2003 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mankind 4! Vilka ska dit?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMad Trance, Worth It!! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIgor S - Boomerang [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:56.

Forum Rules: