|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Waar erger je je aan in de Housescene?
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Ik vind hardstyle bijvoorbeeld goede muziek, maar dan ga ik niet zeggen dat progressive makkelijk te maken is en dat het kutmuziek is.
Want dat word altijd over hardstyle gezegd. Maar boeie hoe het gemaakt word, als er mensen van uit hun dak gaan is het toch goed.
|
100% mee eens, krijgen we ineens te maken met dat Hardstyle makkelijk is te maken, en progressive niet?
dit werd al eerder gezegd, maar toen nog met rockmuziek en house, house is zo makkelijk te maken, je zet je pc aan en tadaa, je hebt een track.
we weten allemaal dat het net iets moeilijker is dan dat er wordt gesuggereerd
btw: ik erger me vooral aan de intro's op grote feesten.
ik heb liever een MC die in 1 zin zegt welke dj er nou komt, en dan de rest van de set zijn bek houdt.
het kan echt niet 5 minuten duren voordat een dj zijn eerste plaat heeft gekozen, die weet ie allang.
1 klein ergenisje nog, het heeft wel met leeftijd te maken. als een feest een minmumleeftijd aangeeft, dan moet het bezoek zich daaraan op aanpassen. ik zie regelmatig op feesten van die kleine ukkies rondlopen, die nooit niet ouder kunnen zijn dan 14 jaar. tuurlijk, toendertijd wilde ik ook feesten, maar zij hebben er nog niks te zoeken. ze weten nog niet eens wat drugs is, en kunnen daardoor ook gemakelijk teveel of verkeerd spul binnenkrijgen.
|