Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind je vet aan de housescene?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by AlFerox dat je echt helemaal in een andere wereld kan raken van de muziek, wanneer de dj bijvoorbeeld weer een tandje hoger schakelt en je daar zo staat van: "pffff, wat overkomt me nu weer!? dit is echt zo stoer, ik kan het bijna niet bevatten!!"


Jaaaa, das echt geweldig! Gewoon met je ogen dicht, en dan helemaal wepspacen en GAAN! Zoiets had ik ook op Nexus 5 oktober. Weet niet of het door de joint kwam, maar ik heb iig 2 uur lang op de dansvloer gestaan volgensmij zonder met iemand te praten enzo Echt geweldig.
Komt niet vaak voor dat je echt helemaal 'in trance' bent, maar af en toe...jummie!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-20-2003 08:39 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

- de muziek
- samen uit je dak gaan
- de gezelligheid op kleine feesten
- nieuwe aardige mensen ontmoeten
- nexus (moet ik toch met snuggle eens zijn)


___________________


Ga eens dood!

Old Post Jan-20-2003 08:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

[EDIT] Me loves NEXUS too!! [/EDIT]

Old Post Jan-20-2003 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven

Als iemand per ongeluk je drinken omstoot (die je helemaal niet kent) en dattie 5 minuten later terug komt om een vervanging te geven.. kijk.. das nou TOP!

ook als heel de crowd DIK uit zn dak gaat, zoo vet

Als de bartenders mee gaan partien op de bar

Old Post Jan-20-2003 10:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

btje wazige draad dit, je vraagt wat je zo cool vindt aan housemuziek en sommigen dreunen helemaal op hoe het geregeld moet zijn

anywayz, het verschilt natuurlijk helemaal van party tot party wat ik waardeer en niet, simpelweg omdat niet alles te vergelijken is.

over het ALGEMEEN geldt voor de GOEDE feesten:

- de muziek, dat kan dan doordat je jezelf helemaal te pletter beukt of doordat je bijna opstijgt van het spacen
- de mensen (lang niet altijd geldt dit btw). als je een grijns van oor tot oor hebt en andere mensen hebben dat ook, dat je dezelfde experience beleefd, da's zoooo fijn , daarnaast al dat vrouwelijke schoon natuurlijk . basicly is met dit punt ook de sfeer al bepaald.
- deco's, hoewel me dat minder uitmaakt, zoals bij nexus is natuurlijk super, maar gewoon een HUGE event in een megahal vinnik ook wel iets koels hebben ==>> hal is basicly ook een soort deco
- thoudt je conditie op peil (al dat gespringnicht )

zal nog wel meer wezen, maar dit ist wel ongeveer, vooral punt 2 beschrijft het wel heel mooi vinnik


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-20-2003 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

- bij een goede set alles vergeten, en helemaal op gaan in de muziek waarbij je alles vergeet wat er om je heen gebeurt.

- bij een goede set samen met de rest van het publiek joelen, handen in de lucht etc


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jan-20-2003 17:20  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by magrec
- bij een goede set alles vergeten, en helemaal op gaan in de muziek waarbij je alles vergeet wat er om je heen gebeurt.

- bij een goede set samen met de rest van het publiek joelen, handen in de lucht etc

helemaal mee eens, als een set echt goed is dan weet ik ook helemaal niet meer wat hij gedraait heeft, marco v en james holden op ic2001 bv waren dat soort setjes..


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-20-2003 17:25  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

- De samenhorigheid op een feest. Als iedereen voor de muziek en sfeer komt.
- Als een DJ het publiek aanvoelt, met het publiek speelt en bij de climax van een plaat, die climax zo weet te brengen dat de hele zaal tegelijk uit zun dak gaat.
- Geweldige muziek en vooral veel onbekende platen. dan is dat "WWAAZZAA!!!" gevoel veel groter

Dat was toch wel de top 3
en verders veel punten zoals jullie allemaal.

Kdenk dat ik toc hzeker een keer naar nexus moet als ik dat zo hoor.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-20-2003 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

voor mij nog steeds het allervetste... bekende songs horen op een party... en dan denk ik altijd weer... omfg wat klinkt ie toch superrrvet op die dikke boxen

Mooi voorbeeldje is bugmod op innercity die Sven Vath er gruwelijk hard ingooide (Y). Echt staan beven daar vooraan bij die dikke boxen . Jah daar doe ik het toch voor


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Jan-20-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict



Registered: Apr 2001
Location: Lochem, Netherlands

De supersfeer die er hangt.
Allemaal stampende mensen om je heen
En al die mooie dames (me denkt nog eens terug aan Qlubtempo HMH )

Old Post Jan-21-2003 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
(me denkt nog eens terug aan Qlubtempo HMH )

(/me denkt terug aan die goede oude tijd! )


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-21-2003 11:41  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Wat ik zo ongelooflijk, ontzettend VET vind aan de housescene, is de muziek

En dan heb je natuurlijk de feesten, waarop je de mogelijkheid hebt om met mensen van hetzelfde muzikale niveau van de gespeelde plaatjes te genieten. Heerlijk van die tiepjes die op dezelfde golflengte zitten, want hoewel je zou denken dat iedereen op één golflengte zit op zo'n feest, is dat dus echt niet zo

Vooral als PvD moet draaien, vind ik t gewoon retestrak (hehe) om vooraan bij een box te staan (hè JP?) en al die geweldige toontjes en basloopjes in m'n oren te voelen stromen, en dat ik dan om me heen kijk en zo nog een hele zoot mensen zie staan die zo'n genots-blik in de ogen hebben. En dan niet van de dope ok

(hmm, wat gaat die tijd hier snel met al die 1000 msn-ers)

Ik ga niet voor de mensen, want hoewel ik van TA wereldwijd allemaal geweldige coole mensen heb ontmoet, ben ik toch overmatig teleurgesteld in de gemiddelde housescene-ganger (lees: feestbezoeker).
In Nederland is al een tijdlang de gedachte gaande dat de dj er voor jou is en niet andersom. Drama! Maar ja, jullie weten hoe ik hierover denk. In t buitenland is echt nog zo'n speciaal sfeertje. Ik vond t zo cool om in Zuid Afrika zo'n rave mee te maken De sfeer was heel erg geheimzinnig en er liep zulk vreemd volk rond En iedereen stond, nuchter of knetterleip, helemaal uit z'n dak te gaan op de groovy tunes van de dj en het maakte gene donder uit hoe je danste, en hoe je eruit zag. Cool!

Zoals de Qontact-mensen zich misschien nog kunnen herinneren ga ik ook 100% voor lasers!!! Wat waren die dingen gruwelijk vet toen!! Ik vergat gewoon dat er muziek te horen was zo mooi vond ik t

Tja..meer weet ik eigenlijk niet. De muziek is toch no. 1 voor mij. Hoe ontzettend diep ik ook in de put zit, ik hoef maar een mixje van Nick Warren of een Global Underground ofzo op te zetten, of één van de PvD-toppers natuurlijk, en dan begint de zon alweer te schijnen. Als ik bijvoorbeeld in Zuid Afrika vreslijk baalde om de mensen, en t lessysteem en de eenzaamheid (ja), dan haalde ik m'n discman op, sloot me af van alles en iedereen en voelde me stukje bij beetje weer opknappen. Het mooie van zo'n hele scene om de muziek heen, is dat je allemaal lotgenoten om je heen hebt, en mensen waar je weer wat kennis (of cd-tjes; als je zonder pc/i-net/brander zit) van kunt vergaren of iemand die je op een feest zieet staan, waar je even naast gaat staan zo van "hé, TUNE, of niet!" Heerlijk!
Ik wil weer naar Engelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand als ik dit schrijf


Thanks TA mensjes


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-21-2003 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind je vet aan de housescene?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback------ 2005 Tune Needs Iding [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStockholm - Go Bang! (Ozgur Can Edit) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!