|
De snälla killarna finns faen precis överallt, kruxet är att de inte syns eller tar plats eftersom de är just snälla. De som ni tjejer upptäcker ute på ställen är ofta de som betecknas som svin. Och skulle ni råka hitta en snäll kille är det mer bekvömt att ha dem som kompisar än som pojkvän. Var iväg med min klass nyss och i den går världens i särklass snällaste kille. Men inte nog med att han är snäll, han är även smart och en aning filosofisk plus en massa kvalitetér som andra killar innehar. Kruxet är att han lite ser ut som Wolverine i X-men (filmen). Detta innebär att han ännu aldrig haft en riktigt flickvän. Howcome? Därför att merparten av alla tjejer är, oavsett vad de påstår, oroväckande ytliga. Har lagt märke till att tjejer är väldigt glada för att visa upp sina hunkiga pojkvänner för närmsta kretsen plus alla andra som ev. råkar komma ivägen...
Jag, bitter??? Ehh... nädå.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|