איזה בולשיט הוא כתב שם אלוהים
חצי מהדברים שם אפילו ילד בן שש יודע שלא נכונים
וקראתי את התשובה של עלה ירוק
אחלה תשובה ... מזל שהוא שם לב
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-23-2003 18:32
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני חייב לציין רק משהו אחד
ESC
הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות
פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו
ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC
הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה
ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה
___________________
Never again.
Jan-25-2003 01:15
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by DjChook
אני חייב לציין רק משהו אחד
ESC
הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות
פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו
ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC
הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה
ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה
כן אחי ראיתי את זה כבר לפני כמה ימים..שמע אני מבין את זה - זאת חברה חדשה שרוצה להיות מוכרת וככה חייבים להתחיל בשביל להפוך להיות מותג..
זאת חברה-בת של "פלאפון", ופלאפון מצליחים לא רע אז לא נראה לי שיש להם בעיות כספיות..
אגב הם גם מפרסמים את עצמם במועדונים בטירוף..הייתי שלשום באולטרסאונד והם חילקו מדבקות וחוברות וקעקועים להדבקה ועוד הרבה שטויות של אסקייפ לכל מי שרושם את השם והמס' טל' שלו (כנראה בשביל לנסות למכור לו יותר מאוחר מן הסתם)..
בקיצר..
יש לאן...
Jan-25-2003 11:25
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש
קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות
Jan-25-2003 19:21
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by NyKoN
לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש
קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות
מצטער על הסטייה מהנושא אבל הייתי חייב להגיב.
הקטע המודגש לדעתי לא נכון ומראה שיש לך עוד מה ללמוד. בלי קשר לזה שאתה "צעיר" וכו וכו כי לא היה איכפת לי גם אם הייתי בן עשרים ושמונה מאות. אנחנו צריכים לקחת דף מהספר של הולנד.
אלון באמת אני לא מבין את הדעה שלך והיא ממש מטומטמת
לפי מה שאתה אומר, אין צורך במלגות קטנות
לך תדע מה אומרים עכשיו החכים על סמים
הקטע של עלה ירוק זה בכלל לעשות את ההצבעה, וד"א זה לא כזה חוק מסובך להעביר כי זה לא מבטל שום חוק קיים או בלה בלה
אז לדעתי הם יכולים להעביר את זה בקלות
___________________
Never again.
Jan-25-2003 20:55
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אבל זה לא בזבוז מקומות בכנסת?
אולי אם הם יעבירו את החוק הזה אז מה? אין להם תכלית יותר..
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות
חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא
Jan-25-2003 22:10
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by NyKoN
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות
אוקיי זה כבר משהו אחר חשבתי ניסית לומר דבר אחר מזה, טעות שלי
quote:
Originally posted by NyKoN
חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא
זה נכון אבל אני מאמין שהחר'ה המריקאית הרבה פחות מפולגת מאיתנו... אי לך "תנועה דתית" , אין לך בעיה של עם שיושב אצלך (מה לעשות האמיש והאינדיאנים לא מתערבים) וכו וכו.
אצלם בעבר זה היה דרומים ויאנקים, היום זה רייש ודלת אבל תמיד רק שתי קבוצות גדולות ... תאר לך שאצלנו היו מנסים משהו כזה ... הרבה קבוצות שמתנדנדות היום לא היו מוצאות מקום, מה גם שהיית נגיד מוצא שמאלנים קיצוניים ומתונים, כנ"ל לגבי ימנים, באותה מפלגה.
אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..
היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד
Jan-27-2003 20:13
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by NyKoN
איכס
ישראל אחרת..
אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..
היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד
צ'ונגי , אם כל הכבוד , אני מכיר בועז הוא היה ממקימי תנועת התעוררות
תנועה שאני מזכיר לך שהייתה לא פוליטית ובלי שום אינטרסים
ועשתה הד גדול בישראל ...
אח"כ שהוא קיבל סטירת לחי כפעיל ממה שקורה במפלגה שלו
הוא ועוד 3 צעירים אחרים שלכל אחד מהם יש עבר שמראה על
פעילות גדולה יותר מכל חבר כנסת שאתה מכיר למען ישראל , וביחד
הם הקימו את ישראל אחרת .
בתור מצביע אני ישים רק פתק שאני שלם איתו , והמצע
של ישראל אחרי שקראתי את כל המצעים הוא המצע
שאני הכי מאמין לו - אני לא מצביע לפי סקרים אני
מצביע עם מה שאני שלם איתו ...
מה שבטוח ששחיתות אין במפלגה הזאת (חחחח הצחיק אותי שאמרת את
זה - היא בקושי מפלגה במה היא תהיה מושחתת ??!?) וגם
שיעקב פרי ראש השב"ק לשעבר תמך בהם ורצה להצטרף ושיישרינו
לו מקום כדי להביא בוחרים הם לא רצו כי הם אמרו שאו שהוא ייבחר
לשם בדרך דמוקרטית או שהוא לא ייבחר בכלל כי הם לא רוצים שום קשר
לזה שאצלם יהיה מושחת ומשוריין כמו שבשאר המפלגות שמשריינים מקומות
והם טענו בצדק שזה לא דמוקרטי למרות שזה היה עוזר להם מאוד ...
וכנ"ל לגבי יוסי מיימון - המיליונר שערוץ 10 בבעלותו והם לא רצו לצרף אותו למרות שהוא היה מריץ המון כסף עליהם ... וכנ"ל לגבי בילסקי
וכנ"ל לגבי אלי עמיר הסופר שראה שהם לא משריניים לא מקום ועבר
כמו אפס לעבודה ... והינה הוא לא בכנסת ...
אם כל הכבוד אחי לא אתה הצעיר שיגיד לי שישראל אחרת מושחתת
הסיבה היחידה שהיא לא נבחרה זה האי-מושחתות שלה ...