Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הממ בקשר לעלה ירוק...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

איזה בולשיט הוא כתב שם אלוהים
חצי מהדברים שם אפילו ילד בן שש יודע שלא נכונים
וקראתי את התשובה של עלה ירוק

אחלה תשובה ... מזל שהוא שם לב


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-23-2003 18:32  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אני חייב לציין רק משהו אחד

ESC

הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות

פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו

ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC

הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה

ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה


___________________
Never again.

Old Post Jan-25-2003 01:15 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by DjChook
אני חייב לציין רק משהו אחד

ESC

הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות

פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו

ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC

הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה

ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה


כן אחי ראיתי את זה כבר לפני כמה ימים..שמע אני מבין את זה - זאת חברה חדשה שרוצה להיות מוכרת וככה חייבים להתחיל בשביל להפוך להיות מותג..
זאת חברה-בת של "פלאפון", ופלאפון מצליחים לא רע אז לא נראה לי שיש להם בעיות כספיות..

אגב הם גם מפרסמים את עצמם במועדונים בטירוף..הייתי שלשום באולטרסאונד והם חילקו מדבקות וחוברות וקעקועים להדבקה ועוד הרבה שטויות של אסקייפ לכל מי שרושם את השם והמס' טל' שלו (כנראה בשביל לנסות למכור לו יותר מאוחר מן הסתם)..


בקיצר..
יש לאן...

Old Post Jan-25-2003 11:25 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש

קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות

Old Post Jan-25-2003 19:21  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by NyKoN
לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש

קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות


מצטער על הסטייה מהנושא אבל הייתי חייב להגיב.
הקטע המודגש לדעתי לא נכון ומראה שיש לך עוד מה ללמוד. בלי קשר לזה שאתה "צעיר" וכו וכו כי לא היה איכפת לי גם אם הייתי בן עשרים ושמונה מאות. אנחנו צריכים לקחת דף מהספר של הולנד.


___________________
Check My Music

Old Post Jan-25-2003 19:41  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אלון באמת אני לא מבין את הדעה שלך והיא ממש מטומטמת

לפי מה שאתה אומר, אין צורך במלגות קטנות

לך תדע מה אומרים עכשיו החכים על סמים

הקטע של עלה ירוק זה בכלל לעשות את ההצבעה, וד"א זה לא כזה חוק מסובך להעביר כי זה לא מבטל שום חוק קיים או בלה בלה

אז לדעתי הם יכולים להעביר את זה בקלות


___________________
Never again.

Old Post Jan-25-2003 20:55 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

אבל זה לא בזבוז מקומות בכנסת?

אולי אם הם יעבירו את החוק הזה אז מה? אין להם תכלית יותר..
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות

חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא

Old Post Jan-25-2003 22:10  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by NyKoN
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות

אוקיי זה כבר משהו אחר חשבתי ניסית לומר דבר אחר מזה, טעות שלי

quote:
Originally posted by NyKoN
חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא

זה נכון אבל אני מאמין שהחר'ה המריקאית הרבה פחות מפולגת מאיתנו... אי לך "תנועה דתית" , אין לך בעיה של עם שיושב אצלך (מה לעשות האמיש והאינדיאנים לא מתערבים) וכו וכו.

אצלם בעבר זה היה דרומים ויאנקים, היום זה רייש ודלת אבל תמיד רק שתי קבוצות גדולות ... תאר לך שאצלנו היו מנסים משהו כזה ... הרבה קבוצות שמתנדנדות היום לא היו מוצאות מקום, מה גם שהיית נגיד מוצא שמאלנים קיצוניים ומתונים, כנ"ל לגבי ימנים, באותה מפלגה.


___________________
Check My Music

Old Post Jan-25-2003 23:10  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ...

מצביע ישראל אחרת

לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את
המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין
המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ...

מי שמעוניין
WWW.DISRAEL.CO.IL ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-26-2003 18:04  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ...

מצביע ישראל אחרת

לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את
המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין
המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ...

מי שמעוניין
WWW.DISRAEL.CO.IL ...



איכס
ישראל אחרת..

אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..

היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד

Old Post Jan-27-2003 20:13  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
איכס
ישראל אחרת..

אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..

היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד


צ'ונגי , אם כל הכבוד , אני מכיר בועז הוא היה ממקימי תנועת התעוררות
תנועה שאני מזכיר לך שהייתה לא פוליטית ובלי שום אינטרסים
ועשתה הד גדול בישראל ...
אח"כ שהוא קיבל סטירת לחי כפעיל ממה שקורה במפלגה שלו
הוא ועוד 3 צעירים אחרים שלכל אחד מהם יש עבר שמראה על
פעילות גדולה יותר מכל חבר כנסת שאתה מכיר למען ישראל , וביחד
הם הקימו את ישראל אחרת .
בתור מצביע אני ישים רק פתק שאני שלם איתו , והמצע
של ישראל אחרי שקראתי את כל המצעים הוא המצע
שאני הכי מאמין לו - אני לא מצביע לפי סקרים אני
מצביע עם מה שאני שלם איתו ...

מה שבטוח ששחיתות אין במפלגה הזאת (חחחח הצחיק אותי שאמרת את
זה - היא בקושי מפלגה במה היא תהיה מושחתת ??!?) וגם
שיעקב פרי ראש השב"ק לשעבר תמך בהם ורצה להצטרף ושיישרינו
לו מקום כדי להביא בוחרים הם לא רצו כי הם אמרו שאו שהוא ייבחר
לשם בדרך דמוקרטית או שהוא לא ייבחר בכלל כי הם לא רוצים שום קשר
לזה שאצלם יהיה מושחת ומשוריין כמו שבשאר המפלגות שמשריינים מקומות
והם טענו בצדק שזה לא דמוקרטי למרות שזה היה עוזר להם מאוד ...

וכנ"ל לגבי יוסי מיימון - המיליונר שערוץ 10 בבעלותו והם לא רצו לצרף אותו למרות שהוא היה מריץ המון כסף עליהם ... וכנ"ל לגבי בילסקי
וכנ"ל לגבי אלי עמיר הסופר שראה שהם לא משריניים לא מקום ועבר
כמו אפס לעבודה ... והינה הוא לא בכנסת ...

אם כל הכבוד אחי לא אתה הצעיר שיגיד לי שישראל אחרת מושחתת
הסיבה היחידה שהיא לא נבחרה זה האי-מושחתות שלה ...

לך תצביע לפי הסקרים אחי - תרגיש טוב ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-30-2003 18:22  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הממ בקשר לעלה ירוק...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Track - Need ID [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarrior - Warrior (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:21.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!