Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > kaartjes I love Trance
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Nou na al die goede berichten gelezen te hebben over I Love Trance ga ik morgen ook maar eens een kijkje nemen! ik ben benieuwd!

Werd tijd!!!!!! Sjemig, ga je schamen dat je daar nog niet bent geweest

Old Post Jan-25-2003 20:38 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Cool

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Werd tijd!!!!!! Sjemig, ga je schamen dat je daar nog niet bent geweest

whehe
Nou ik moet je helemaal gelijk geven! het was echt onwijs tof!
Ze hadden helaas maar 1 zaal open maar dat mocht zeker de pret niet drukken!
Toen we om 11 uur binnen kwamen weet ik niet wie er stond te draaien, klonk erg clubby niet echt geweldig maar om 12 uur begon Jurgen, en zeker niet slecht moet ik zeggen. Hij draaide echt lekkere trance platen. Vervolgens kwam Spider Willem hij schroefde het tempo wat op en ook hier weer een erg lekkere hardtrance set. Ik kan me alleen nog "the Discobrothers-first Qontact (Regeneration mix)" herinneren.
Vervolgens de man van de avond Yves de Ruyter! Vette set!!!
en tot slot Dj Precision! hij begon met zijn remix van Viframa-Cristalle en verder heerlijke trance tunes, hoewel het dus wel weer een wat rustigere set was dan die van Yves de Ruyter, dus hadden ze hem mijn inziens beter voor Yves moeten laten draaien. Maar goed desondanks heerlijke afsluiter!

Wat betreft de drukte was het ook perfect, vol maar toch nog genoeg ruimte om lekker los te gaan De sfeer was ook goed hoewel er ook ongeloofelijke paupers rond liepen zeg, tering!!

Enige nadeel vond ik dat Misja Helsloot dus niet gedraaid had, maar goed I Love Trance deed ze naam eer aan en was echt helemaal top!

hoe vond jij het Shadow?

Sasha!

Old Post Jan-26-2003 14:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

al met al vond ik het ook een heel geslaagd avondje. Wij waren ook al rond 11'en binnen. Weet niet wie er aan het draaien was, maar vond er in ieder geval niet veel aan, te funky en te clubby zoals je zelf al zegt. Ik snap ook niet wat zoiets op I Love Trance doet. Dan kom ik juist voor trance en niet voor dat soort muziek. DAarna maakte Jurgen veel goed, vond ik echt een heerlijke set. De ene na de andere trancetopper kwam voorbij en zelfs draaide hij een van mijn all-time klassiekers Yahel - Voyage, was echt super om die weer eens live te horen!! Na Jurgen kwam Spider en die draaide ook een hele goede set. Iets harder dan die van Jurgen, maar zaten een paar heerlijke stampnummertjes tussen. In tegenstelling tot jou vond ik Yves de Ruyter maar niks. Hij begon nog heel leuk met de nieuwe remix van Universal Nation, maar daarna zakte het niveau ver weg. Althans dat vond ik. Ik kon het ook helemaal geen trance meer noemen, was gewoon hard gebeuk. Bij Spider ook wel, maar daar zaten nog leuke melodietjes doorheen enzo. Dit vonden we allemaal een beetje te eentonig. We hebben het toen nog even aangekeken, maar echt veel beter werd het niet. Toen zijn we rond 4:45 maar weer richting Dordrecht gereden.

Conclusie: Hoewel er naar mijn mening te weinig echte trance gedraaid werd (dat je dus toch wel mag verwachten op dit feest) vond ik het toch een geslaagd feestje, en dan met name dankzij Jurgen en Spider.

ps. de drukte viel inderdaad erg mee, had het veel drukker verwacht. Maar ik vond het precies goed, er was nog genoeg ruimte om te dansen en te zitten om even bij te komen. En ja, liepen inderdaad heel wat paupers rond daar ja. Maar dat vind ik altijd wel leuk om te zien. En ook een boel mooie vrouwen in mooie pakjes gezien

Old Post Jan-26-2003 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Shadow
..blaat..

Toen zijn we rond 4:45 maar weer richting Dordrecht gereden.

..blaat..

Ik lees Dordrecht? Wat te doen in Dordrecht als je zelf uit Amsterdam komt?

Old Post Jan-26-2003 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
De ene na de andere trancetopper kwam voorbij en zelfs draaide hij een van mijn all-time klassiekers Yahel - Voyage, was echt super om die weer eens live te horen!!

Ohja klopt! dat was inderdaad echt suuper! ik ben het ook wel met je eens dat er misschien wat meer trance gedraaid had mogen worden maar dat maakte Precision aan het einde overigens weer helemaal goed maar toen was je denk ik net weg.....
trouwens heb je geen foto ergens staan op internet want kan bijna niet anders dat ik jullie gezien heb?!

ook draaide Jurgen als afsluiter "Steve & Sven - Offline (the Ard remix)" en wat een gaaf nummer is dat zeg! woeiiii! helaas nog niet te downen op de hub

Sasha!

Old Post Jan-26-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Chicane
Ik lees Dordrecht? Wat te doen in Dordrecht als je zelf uit Amsterdam komt?

ik heb toendertijd Amsterdam ingevuld, omdat ik niet wist dat er ook een Nederlands forum was. Dacht eigenlijk alleen maar buitenlands, dus daarom heb ik als woonplaats maar Amsterdam ingevuld, dat is bijna toch het enige wat met name Amerikanen kennen haha. Maar ik woon dus gewoon in Papendrecht, vandaar

Old Post Jan-26-2003 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ohja klopt! dat was inderdaad echt suuper! ik ben het ook wel met je eens dat er misschien wat meer trance gedraaid had mogen worden maar dat maakte Precision aan het einde overigens weer helemaal goed maar toen was je denk ik net weg.....
trouwens heb je geen foto ergens staan op internet want kan bijna niet anders dat ik jullie gezien heb?!

ook draaide Jurgen als afsluiter "Steve & Sven - Offline (the Ard remix)" en wat een gaaf nummer is dat zeg! woeiiii! helaas nog niet te downen op de hub

ja, precies toen was ik al net weg. Had zoiets van dat het altijd harder wordt naarmate de avond vorderde. Had dus weinig hoop dat het nog beter zou worden. Maar had ik dus beter wel kunnen doen begrijp ik. Dat nummer van STeve & Sven zegt me nu even niks, zal zo eens kijken of ik hem kan downloaden. Maar zal best wel een hele goede plaat zijn, want jurgen draaide bijna alleen maar toffe nummers. Het begin van Spider vond ik ook super. Hij begon met System F - Solstice. Maar hij sloeg zeg maar heel de intro over. Het was even stil en toen kwam meteen dat opzwepende deuntje van Soltice. Echt kippenvel!

Als je op deze link kijkt en dan middelste rij, meeste linkse foto. Ik ben de linkerjongen daarop. Had gister een wit shirt aan, misschien heb je me wel zien lopen. Heb jij ergens een foto online?

Old Post Jan-26-2003 16:05  Netherlands
Shadow
Senior tranceaddict

o dat is lekker slim, vergeet ik die link te plaatsen

hier komt ie alsnog: http://www.beam.to/mysteryland2002

Old Post Jan-26-2003 16:06  Netherlands
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Als je op deze link kijkt en dan middelste rij, meeste linkse foto. Ik ben de linkerjongen daarop. Had gister een wit shirt aan, misschien heb je me wel zien lopen. Heb jij ergens een foto online?

ja je gezicht komt me bekend voor! cool!
hier een foto van mij, ik ben de middelste gozer.
foto

Sasha!

Old Post Jan-26-2003 17:09  Netherlands
Shadow
Senior tranceaddict

kan niet hetzelfde zeggen ben ik bang :-) Je gezicht komt me niet bekend voor. Maar heb ook niet echt op gezichten gelet. Leuk shirt trouwens :-)

Old Post Jan-27-2003 21:36  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > kaartjes I love Trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #1 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "Beyond Time" (The Thrillseekers Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:59.

Forum Rules: