|
| quote: | | DAVE SEAMAN is één van DE Engelse progressive/trance dj's...draait in Cream, Gatecrasher, Renaissance en heeft zijn eigen reeks bij Global Undderground, of ie ook kan keepen dat weet ik niet |
Kweenie of die kan keepen, maar ik denk dat die best een aardig balletje kan trappen... ik zie wel een rechtsback of een rechtsachter in hem 
| quote: | | Vind het persoonlijk de beste cd die de afgelopen tijd is uitgekomen...!! |
Weer een cd-tje die ik dus moet lenen om op minidisc te zetten of zitten er weer veel van die overbodige vocalen in... 
| quote: | | WTF is Dave Seamen??? Is dat net zo een gast als Seb Fontaine??? die vonden jullie ook zo goed maar viel ZWAAR tegen op Qontact. |
Je kunt Seb Fontaine wel op 1 set bij Qontact beoordelen, maar misschien is het handiger om ook eens wat andere sets van die man te beluisteren, zitten op zeker een paar toppers tussen! Hij heeft zojuist Prototype 4 uit(aanrader!), via Global Underground, dus om nou gelijk te zeggen dat hij
P.S. Ik heb de Qontact-set zelf niet gehoord, dus kan daar niet over oordelen...

|