|
Re: every good story has an end.. (read inside)
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב חבר'ס, אז כמו שאתם רואים, אני כבר לא מוד
החלטתי שאני כבר לא כאן הרבה כמו פעם, אז באמת חשבתי שאני אנוכי שאני משאיר את עצמי כמוד, וחושב שמישהו אחר יכול לעשות כאן עבודה יותר טובה..
אני כרגע, עובד עם הקבוצה שלי
MNS
אני מנהל אותה כבר קרוב לחודשיים, והעניינים דיי בסדר, יש לנו שחרורים דיי טובים...
אבל זה לא העניין.
אני לא יהיה פה הרבה בזמן הקרוב, גם בגלל שאני דיי עסוק עם הקבוצה וגם בגלל שאני מרגיש שאני כבר לא מעודכן.. וכו'.. עם כל מה שקורה פה
אני בטוח שמורן שכבר מגיע יותר הביתה, ורועי (הסוס של הפורום) יעשו עבודה טובה כמו שהם עשו עד עכשיו, ויצרפו אליהם מישהו לצוות שיכול יותר לעזור ולתרום ממני...
So i guess this is goodbye
u can always catch me on ICQ guys..
have a good one
cheers! |
אני שמח לשמוע שמצליח לך אם
MNS
אני מאחל לך הרבה הצלחה אם זה ושלא יהיו בעיות
מצד אחר אני עצוב שאתה לא תהיה מוד והכי חשוב שלא תיכנס לפה הרבה ותביע
דעה, היית אחלה בן אדם ונתגעגע אליך

___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|