Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stoppen voor blik op de weg? Ja dag!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by jploveparade

Motorrijden? Nou nee!

Motorrijden? Nou....JA! lijkt me echt heerlijk, ik ben wegens omstandigheden nu pas bezig met het auto rijbewijs, deze heb ik nodig voor werk en gaat dus voor, maar later als ik groot ben... Download mijn grote helden (let op kilometerteller)
(Het is bedenk ik me nu niet echt verstandig dat ik moter ga rijden, 4 jaar brommertje gehad en ik kan de ongelukken niet meer met 3 handen tellen.)

Ik heb dat filmpje van die brommer ook wel gezien, het is misschien hard maar hij maakt het er zelf naar, die kerel haalde echt onmogenlijke dingen uit om de kops er maar niet langs te laten, hij was heel duidenlijk gewaarschuwd van te voren dat dit gruwelijk mis kan gaan,de politie is zelfs bij hem thuis geweest...

Last edited by T.H.C. on Jan-23-2003 at 16:15

Old Post Jan-23-2003 16:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hehehe, altijd fun om dat weer terug te zien..

kvon alleen die achtervolging op hetzelfde stukkie weg van die vw scirocco veel leuker (me remembert een joint die weggemikkerd weg, herinnerd zich een scirocco die echt met gillende banden de afslag neemt )

nou eens even die andere filmpies op die site kijken

whehe check die ene van 17 minuten lang, over die vent die een emailtje krijgt dat over animalsex gaat, en vanaf dat moment gaat het bergafwaarts voor hem, echt grappig

Old Post Jan-23-2003 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by T.H.C.
Motorrijden? Nou....JA! lijkt me echt heerlijk, ik ben wegens omstandigheden nu pas bezig met het auto rijbewijs, deze heb ik nodig voor werk en gaat dus voor, maar later als ik groot ben... Download mijn grote helden (let op kilometerteller)
(Het is bedenk ik me nu niet echt verstandig dat ik moter ga rijden, 4 jaar brommertje gehad en ik kan de ongelukken niet meer met 3 handen tellen.)

Ik heb dat filmpje van die brommer ook wel gezien, het is misschien hard maar hij maakt het er zelf naar, die kerel haalde echt onmogenlijke dingen uit om de kops er maar niet langs te laten, hij was heel duidenlijk gewaarschuwd van te voren dat dit gruwelijk mis kan gaan,de politie is zelfs bij hem thuis geweest...

precies, zo'n mafkees verdient het gewoon (flame me maar)

Old Post Jan-23-2003 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Motorrijden is 100% zelfbeheersing, ik heb een bak dat 290 tot 300 op de teller kan krijgen, lekker boeiend, je hebt er geen ruk aan want er zijn hier gewoon geen gelegenheden om die snelheden vast te houden. Tis lache om effe op de teller te zien, meer ook niet. Verder is het een kwestie van vroegtijdig remmen en gedoseerd remmen op beide wielen, geef je teveel remdruk op 1 wiel gaat het fout, geef je te weinig druk op 1 wiel gaat het ook fout. Als ik een bocht moet maken ben ik meestal lui en gebruik ik alleen het achterwiel en de koppeling zodattie de bocht in schuift zegmaar, voordeel is dat je snel op snelheid ben, nadeel is dat je snel de pijp uit ben als het fout gaat. Ligt allemaal aanjezelf dus, want verder zijn die dingen best wel veilig zolang je kleding en helm maar goed is.

Old Post Jan-23-2003 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

je bent toch wel een stuk kwetsbaarder, bijvoorbeeld de vangrail kan je voor motoren niet echt een "bescherming" noemen, eerder een wapen.

Old Post Jan-23-2003 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Switch
precies, zo'n mafkees verdient het gewoon (flame me maar)

verdienen vind ik niet het juiste woord eigenlijk......zoiets verdient niemand (tenminste bijna niemand). Medelijden hebbik niet met hem, toch is het wel triest

Old Post Jan-23-2003 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

na een week vol frustratie, doe ik behalve feesten op de zaterdagochtend niets liever dan op mijn TPG post peugeot fox die opgevoerd is tot soms wel 80kmh op enkel mijn achterwiel weg te trekken, de hele dag zoveel mogelijk auto's in woonerven en 50kmh gebieden in te halen, op iedere drempel een wheely te maken en bij brievenbussen met 60kmh aan komen crossen en precies zo slippen dat ik precies bij de brievenbus stilsta. HEERLIJK!
Maarja, sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen (ikzelf heb in mijn postwijk 50 vluchtroutes voor een politie-auto uitgestippeld, maar aan een motormuis ontkom je nooit!)
Leuk filmpie JP!

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-23-2003 22:27  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

hebben jullie de Gettaway series al gezien (Getaway in Stockholm)?
die zijn echt masterlijk, op kazaa is nu ook deel 3 te vinden. Vooral het allerlaatste shot met die motorrijder is goud..

Old Post Jan-26-2003 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stoppen voor blik op de weg? Ja dag!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown from Paul Oakenfold Presents 2002-12-29 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTerra Ferma - "The Adventures Of..." [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:20.

Forum Rules: