Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invloeden van House op de economie
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Switch
Moet dat dan?
alleen maar omdat 20 ventjes hier op deze forum replyen welke opleiding ze hebben, is er ineens een verband tussen dancemuziek en hoge IQ? de HBO-ers zijn gewoon de computernerds die vaak op internet zijn te vinden, de MBO-ers hebben nog een leven outside. ze interessen zich niks in de randzaken, maar houden net zoveel van dancemuziek.
dus wees niet bevooroordeeld dat omdat jij en een aantal anderen HBO doen, ineens het IQ van danceliefhebbers heel hoog is, want dat is het niet.
vink een beetje lijken op jezelf een schouderklopje geven en complimenteren dat je het zo goed doet

Dat zeg ik toch ook niet dat dat moet. Check die andere thread hier over opleidingsniveau. Daar doelde ik op, mensen zochten namelijk naar een verklaring, en vroegen zich af of dat echt waar is. Dit onderzoek zegt dus van niet. Punt. Ik bedoel er verder neits mee.

Old Post Jan-17-2003 16:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crizzy
tranceaddict in training

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by M5
ach tis van KPMG he.. als je ziet watvoor volk daar allemaal loopt

hey niet zo generaliseren he! er werken in totaal 6000 mensen voor KPMG in Nederland (waaronder ik )

Old Post Jan-17-2003 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Crizzy Click here to Send Crizzy a Private Message Add Crizzy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik zal 'm ook eens gaan lezen als ik tijd heb.

quote:
Originally posted by M5
En ik maar denken dat Id&t financiele problemen had. Mensen ontslaan etc etc. Zo'n rapport kost echt $$$$$

Precies.... aantal uren X minimaal €100,-
Ik durf niet eens te raden hoeveel uren er ze mee bezig zijn geweest.

Ik weet zeker dat een gemiddelde TA-student hier met een beter rapport op de propen kan komen. Wie wil zo'n onderzoek nou niet als afstudeeropdracht

Old Post Jan-17-2003 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

500 miljoen omzet en 11000 arbeidsplaatsen...

Vergeten ze nog effe 750 miljoen omzet aan drugs en 2000 dealers

Old Post Jan-17-2003 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe

Op pagina 19 worden de Nederlandse 'sterren' genoemd: Als eerste staat daar DJ Jean Ook staat Johan Gielen erbij, terwijl het niet eens een Nederlander is. Ook andere opvallende namen: Piet Bervoets en Mark Van Dale, terwijl Ferry Corsten neit eens genoemd wordt.

gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik

Ga eens dood!

Old Post Jan-17-2003 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by franzelare
gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik

En wat zijn we daar blij mee.....

Old Post Jan-17-2003 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by magrec
Ben ik niet met je ééns snuggle.

Grote voorbeeld is nog steeds james holden daarin.
Die produceert met het gratis software programma buzz.
Ook een laidback luke heeft zijn studio verkocht om te investeren in software matige productie tools.

ja precies,

het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken.

Old Post Jan-17-2003 21:12  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..

nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..

nou, driewerf hoera!

Old Post Jan-17-2003 21:16  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by AlFerox

nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..

nou, driewerf hoera!

Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.

quote:
ja precies,

het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken.

Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses!

Old Post Jan-17-2003 22:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

nou, driewerf hoera!

Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.

quote:
ja precies,

Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses!

Old Post Jan-17-2003 22:02 
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

kheb in een 1 of andere krant gelezen dat ID&T nou 'nog professionelere feesten' wil gaan geven, dan heb ik zoiets van JeuJ!

house/dance whatever je het maar wilt noemen is volgens mij nog altijd iets geweest dat een LIEFHEBBERIJ moet zijn, dat je d'r een hart voor moet hebben en niet in de eerste plaats geld mee wilt verdienen.. maja, nou zal ik wel weer te idyllisch zijn ofzo.

bedenk me ook trouwes dat id&t house/dance altijd uit dat negatieve wil halen enzo, alsof ze het willen verantwoorden van 'het is heel normaal wat wij doen'.. maakt mij eigenlijk helemaal nix uit dat het wat negatief is, de roots van de stroming waren ook helemaal niet zo positief .

Hard = goed

Old Post Jan-18-2003 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:

nou, driewerf hoera!

misschien gaat id&t wel serieuze zaken doen op de beurs

het gene wat ze in ieder geval wel bereiken met dit onderzoek van kpmg is dat de dance scene door de financieele als volwassen word gezien en de kans op grote sponsers zeer groot word.
En dan niet alleen breezer of luckystrike,maar b.v bedrijven als phillips..

lol...misschien vind phillips wel een leuk apperaatje uit waarmee je je pillen thuis kan testen en word de pillentesthoek voortaan versierd door een groot bord; Sponserd by Phillips..Let's Make XTC Better...

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-18-2003 15:49 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invloeden van House op de economie
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this tune!!!! [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - Butterfly (Tilt's Mechanism Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: