|
Thx for the link infinity,haven't heard it yet,but it's M.I.K.E. so it won't be bad 
------------------------------------------
Listened to it,it's great!!!!!!!!!! thx Inf.
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
Last edited by cyberia on May-16-2001 at 20:16
|