Haha we hebben dat gewoon gedaan om het wat moeilijker te maken
En bovendien ook aangegeven hierboven
Trouwens er zit ook prog in.. wat je vast wel weet... dus dat is dan ook weer hypocriet he
14 vind ik al een hele boel btw dus stuur je eerste lijstje in dan kunnen we ff een 1e tussenstand opstellen
[edit]
Tussenstand
Tango neemt de leiding met 36 punten
Tijs08 volgt met 34 punten
[edit2]
Tijs08 neemt de leiding weer met 39 punten
[/edit2]
Leuke competitie... jammer van die "rotzooi" er tussen, anders had ik een vele hogere score
Ik heb er maar 8 100% goed + plus nog wat restpunten...
btw... heeft nr 24 al een naam dan???
Feb-02-2003 13:16
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik doe ook mee
ff kieken of ik nog wat weet
Feb-02-2003 13:23
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
whahaha, ik weet er maar 2
Feb-02-2003 13:32
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Whahaa Optimus netjus man had ik niet verw8
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten
Ik trek me terug uit de wedstrijd, dus schrap me effe van het lijstje glanis........
grtz.
TNG
___________________
Feb-02-2003 19:52
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten
Greetz,
Glaniskanis
Nou met nog steeds ISDN en helemaal geen kennis van alles wat ik geen trance noem vind ik 23 nog niet zo slecht hoor
Ik maak er wel eens een voor jouw... om jouw kennis te testen
Feb-02-2003 20:00
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
ik heb nu nog 5 IDs open staan..
Van 2 daarvan kan ik niet op de titel komen, wat best bjzonder is als je mij kent en die andere ken ik gewoon niet.. en das HEEL ERG bijzonder
kben benieuwd naar de nieuwe tussenstand... kheb niet erg veel concurrentie merk ik.. ook niet op internationaal niveau..
___________________
Feb-03-2003 13:11
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
min god ik heb zo'n 5 gig aan trance singles maar van de tunes die in dat zipfile zitten heb ik er geen één.