dit ownt... gaat ik zeker heen... het zal wel niet alleen stampwerk worden maar misschien ook chillout ofzow... ken je lekker op de tribune hangen om vervolgens weer door te dreunen als ie klaar is met de chill music en mark norman - overkill aanzet
Ik denk dat dit iets wordt zoals DD, een tijd Tiësto die gewoon draait en daarnaast (uitgebreider dan bij DD) nummers die live gedaan zullen worden. En dan met name bv nummers van zijn album die dan met een orkest gedaan worden en waarbij de zang ook live is. Als Sarah McLachlan komt is het helemaal mooi
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee
GreetZ, DC
___________________
Jan-30-2003 10:34
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat dit iets wordt zoals DD, een tijd Tiësto die gewoon draait en daarnaast (uitgebreider dan bij DD) nummers die live gedaan zullen worden. En dan met name bv nummers van zijn album die dan met een orkest gedaan worden en waarbij de zang ook live is. Als Sarah McLachlan komt is het helemaal mooi
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee
hehe en de dave matthews band komt eff langs!
orkest bij magik journey is volgens mij gegarandeerd kippenvel!
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
Ziet er wel interresant uit moet ik zeggen. en als het een soort van DD is, is het eigenlijk een verplichte kost.
Go tiestooooo
Jan-30-2003 11:06
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
Zal waarschijnlijk DD niet overtreffen, maar ga er voor de zekerheid toch maar naar toe .
Maar ff serieus, 8 uur Tiesto is sowieso gaaf. Kan ie lekker wat van alle stijlen draaien. Heb nu al zin in een paar stevige techno stampers. Maar die komen natuurlijk lang niet zo hard aan als er niet eerst lekker trance en progressive voor zit .
En Sara McLachlan is ook mega. Nog steeds een super nummer, de Tiesto remix van Sweet Surrender.
Voor de mensen die bij Intenze waren of zo. Hoe is het geluid bij een trance feest in de Gelredome?
Grtz
Jan-30-2003 11:15
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Disney
Voor de mensen die bij Intenze waren of zo. Hoe is het geluid bij een trance feest in de Gelredome?
Grtz
Intenze was toch in de RIJNHAL, niet in het Geldredome??
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-30-2003 11:22
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik zet het iig in m'n agenda, zeg nu nog niet direkt nee
Lijkt me best wel geinig om mee te maken. Dit zijn van die "Ones in a lifetime experiences" en die mag je haast niet mislopen...
Jan-30-2003 11:27
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
Location: Rotterdam
het lijkt me mij wel ok. heb tiesto al een tijd niet meer gezien. lijkt me wel weer grappig. ben benieuwd hoe het met dat orkest (ofzoiets) gaat.
___________________
Last edited by Nook on Jan-30-2003 at 13:34
Jan-30-2003 12:03
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik ga hier heen
Jan-30-2003 12:13
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by SnuggLe Intenze was toch in de RIJNHAL, niet in het Geldredome??
\scratches head
zou ook kunnen, in dat geval mijn fout. Dus alleen geluidservaringen bij een U2 concert in de Gelredome? Iemand toevallig bij Britney geweest