Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ny TC fest den 28:nde februari!
Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

03 slutade voyage iaf..
vilket jag tyckte var lite synd, andra inte

Old Post Feb-02-2003 00:38 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då

men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 00:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Vizay
men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk

hahah va rolig du e ja orkar lätt till en åtta på morgonen tycker me det e synd att de slutar tre ....men å andra sidan dansar ja inte i närheten lika hårt som Peter gjorde i går... hoho, har inte en suck där alltså...stod mest å chilla i går....gilla som sagt inte musiken under nastys å kulators set.

dbl, sjung högre så ja hör

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 00:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då

isåfall lär ju jag bli kall... när jag går ut så kör jag så lite jag kan... alltså jacka då såklart om det e kallt.. kanske t-shirt och en skjorta.. och så byxor såklart

men dem måste la ha en tåg station.. eller den kanske e lika gay som sthlm central som har stängt på natten.. hade den iallafall när vi va ute och festade under grundutbildning

Old Post Feb-02-2003 00:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

kan medela att de inte va en engångsföreteelse glorie...har en tendens att alltid bli sån där så fort jag hör fet musik....glömde totalt bort att de fanns folk runtom å grejer

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 00:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ja frågan är hur man fixar hemresa och eventuell sovplats.... måste fan dit alltså...det ska bli _ännu_ mer melodisk trance denna gången på Main golvet...psy golvet hålls intakt...kan inte bli bättre..älskar att växla däremellan....fick tokryck på båda golven

Old Post Feb-02-2003 00:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

d lkpgs-bor ja vet om som åker till nkpg å festar brukar hänga på ett cafe (cafe blå eller nåt heter det) det har öppet hela natten..

ni kanske kan uggla där

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 00:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

då äre väll bara å fråga om man får hänga med dem då

Old Post Feb-02-2003 00:59 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej

å de där cafeet låter ju rätt sjyst annars...fast ränka med att man däckar där då

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 01:03  Sweden
Glorie
Goodbye for now

quote:
eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej

hohoho... har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 01:06  Sweden
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
hohoho... har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju

det e ju lön några dagar innan
och du MÅSTE ju hänga med om jag skall med..
alla får la hänga på det där cafét.. låter ju mysigt

medan jag hänger med vizay till hans tjej polare och hennes kompis

Old Post Feb-02-2003 01:11  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

haha dbl först ska jag hoppas på turen att få tag på henne i så fall

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 01:20  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ny TC fest den 28:nde februari!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTranceish Tune Help Please [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRon Van Den Beuken - "Timeless" (Ron Van Den Beuken Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:34.

Forum Rules: