|
Mooi verslaggie en mooie pics Bram
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En over progressive, daar vind ik zelf wel veel energie inzitten, heerlijk juist. Ik weet niet wat het is, maar je droomt lekker weg en zweeft mee op de melodische klanken, zonder dat er zoals trance veel echte breaks in de muziek zitten en nasty cheesy vocals.
Techno is ook lekker, maar ik geef de voorkeur aan Progressive.
Bij Techno vind ik het altijd kicken dat ik een ritme in mijn kop krijg, een ritme een bepaald riedeltje, dat eigenlijk helemaal niet in het nummer zit maar gewoon een hele set je ritme van bewegen bepaald. Heerlijk!!
Oftewel: kruising (techhouse?) is ook lekkel 
Greetz,
SnuggLe |
Ik vind progressive wel lekker dansbaar, maar ik moet het niet de hele avond horen
|